لیبل پرینتر اپسون EPSON LW-900P
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لیبل پرینتر دستی اپسون LW-900P

سیستم چاپ: حرارتی
عرض چاپ: 27 میلی متر
وضوح چاپ :360 dpi
نوع برش: دستی

معرفی لیبل پرینتر EPSON LW-900P

چاپگر لیبل زن اپسون مدل EPSON LW-900P از سری دستگاه های کارآمد با قابلیت های ویژه در زمینه تجهیزات فروشگاهی است که جزء لیبل پرینترهای دستی و سیستم چاپ حرارتی می باشد. قیمت و خرید پرینتر لیبل زن اپسون LW 900P با توجه به قابلیت و کارایی اش از لحاظ خرید بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در ادامه به معرفی لیبل پرینتر  EPSON LW-900Pمی پردازیم.دستگاه چاپ دستی اپسون LW-900 برچسب های حرفه ای را تولید می کند که برای نشانه گذاری روی کالاها، علائم هشدار دهنده و تعیین وضعیت بخش ها و ابزارها در واحدهای مختلف یک سازمان کاربرد دارد. این لیبل پرینتر دستگاهی کوچک و قابل حمل که انواع لیبل به عرض های ،mm 24mm 18، mm 12، mm 9، mm 6 و 36 mm را چاپ میکند.

معرفی لیبل پرینتر EPSON LW-900P

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر اپسون LW 900P

دستگاه چاپگر لیبل زن اپسون LW 900 از تکنلوزی چاپ به صورت حرارتی برخوردار است که امکان طراحی برچسب با استفاده از 7 نوع پرینت را دارا می باشد. این نوع چاپگر لیبل زن از رزولوشن چاپ 360 dpi برخوردار می باشد که جهت چاپ انواع نوشته کیفیت بسیار خوبی را ارائه می دهد. دستگاه چاپ برچسب یا لیبل پرینتر دستی اپسون مدل LW900 قابلیت اتصال به کامپیوتر و طراحی و چاپ لیبل از طریق کامپیوتر را  داراست.

از قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر اپسون LW 900P باید گفت که پروسه تولید یک برچسب از آغاز تا پایان آن کار بسیار ساده ای خواهد بود، چراکه LW-900P به صورت خودکار میزان عرض نوارها را شناسایی کرده و به صورت اتوماتیک برچسب ها را در هنگام چاپ برش یا نیم برش می زند. پرینتر لیبل زن دستی 900 اپسون قابلیت چاپ عرض 27 میلی متر را دارد. 

لیبل پرینتر اپسون EPSON LW-900P

در پایان باید گفت که لیبل پرینتر اپسون EPSON LW-900P، دارای قطعه ای است که لبه نوارها را کاملا صاف و تمیز می کند و شما می توانید از یک دریچه میزان نوار باقی مانده در رول برچسب را کنترل نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 

 

 

 

 

 

 

 

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: برچسب‌ها: لیبل پرینتر , پرینتر لیبل زن , لیبل زن , لیبل پرینتر دستی اپسون 900 , پرینتر لیبل زن اپسون LW-900P , قیمت لیبل زن LW900P ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 7 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی