نمایندگی رسمی مادیران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فروش کپی مادیران:

مادیران در قسمت دستگاه کپی تنها نمایندگی انحصاری کپی شارپ را به عهده دارد و دارای کیفیت و کارایی بالایی هم می باشند.به همین خاطر ما تنها فروش کپی مادیران را به عهده داریم.

فروش مواد مصرفی کپی مادیران:

لوازم جانبی و موادمصرفی کپی مادیران شامل تونر، درام، دولوپر و... است که تمامی این موارد در سایت ایده برتر هم موجود هستند.لازم به ذکر است که علاوه بر فتوکپی های مادیران، ایده برتر فروش مواد مصرفی کپی مادیران را هم به عهده دارد.

فروش پرینتر مادیران:

پرینترهای مادیران تنها شامل پرینترهای چندکاره است که از نوع پرینترهای جوهرافشان می باشند. این پرینترهای چندکاره درپرینترهای سه کارهو چهار کاره خلاصه می شوند. فروش پرینتر مادیران روی برندهای اچ پی، کانن، اپسون و لکسمارک می باشد.

فروش مواد مصرفی پرینتر مادیران:

مواد مصرفی پرینتر چندکاره شامل کارتریج های جوهری می باشد که همه برندهایی که پرینترهای آن موجود است کارتریج هایش هم موجود است. فروش مواد مصرفی پرینتر مادیران برروی این موارد می باشد.

فروش پرینتر سوزنی مادیران:

پرینترهای سوزنی مادیران شامل برندهای اپسون و اولیویتی است.در معرفیپرینتر سوزنی مادیران باید گفت که در انواعپرینتر بانكی، پرینتر سوزنی با 9پین، پرینتر سوزنی با 18پین و پرینتر سوزنی با 24 پین موجود هستند. اطلاعات بیشتر را از مطلب پرینتر سوزنی مادیران دریافت کنید.

فروش پرینتر بانکی مادیران:

پرینتر بانکی در مادیران تنها برندهای میوا، اپسون و اولیویتی موجود هستند که به نوعی پرینترهای سوزنی هم شامل این گروه می شود. فروش پرینتر بانکی مادیران به همراه مواد مصرفی آنها را ایده برتر هم به عنوان نمایندگی رسمی مادیران انجام می دهد.

فروش ویدئو پروژکتور مادیران:

ویدئو پروژکتورهای مادیران به دسته بندی اداری، آموزشی، سیمای خانگی و نمایش تصاویر بزرگ در فاصله کوتاه تقسیم می شود. فروش ویدئو پروژکتور مادیران تنها در برند اپتما می باشد که کمپانی optoma(اپتما) بزرگترین تولیدكننده دیتا/ویدئو پروژكتورDLP است.

فروش اسکنر مادیران:

اسکنرهای مادیران بهاسکنرهای بایگانی و اسکنرهای صفحه تخت تقسیم می شوند که شامل برندهای اپسون و پلاستک می باشد که البته فروش اسکنر مادیران بیشتر روی اسکنرهای اپسون است.

فروش بارکد خوان مادیران:

برندهای موردنظر مادیران در زمینه بارکد خوان و تجهیزات فروشگاهی، برند میوا و اپسون می باشد که برای تمامی کارها و فروشگاه ها مناسب می باشند.برای آگاهی از محصولاتی که در لیست فروش بارکد خوان مادیران می توانید به بخش بارکد خوان سایت مراجعه کنید.

فروش مانیتور مادیران:

مادیران مانیتورهایش را به ال ای دی، ال سی دی و مانیتور تلویزیون تقسیم می کند که شامل برندهای ایکس ویژن، ال جی و AOC است.ایده برتر هم نمایندگی فروش مانیتور مادیران را به عهده دارد.

نمایندگی مادیران

مادیرانشعبه های اصلی زیادی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما به جز این شعبه ها در اکثر شهرها برخی از شرکتها باعنوان نمایندگی مادیران مشغول به کار هستند که ایده برتر نمایندگی مادیران در تهران را به عهده دارد.علاوه بر تهران در سایر شهر ها و استان ها هم مادیران نمایندگی و خدمات پس از فروش هم دارد. لازم به ذکر است که در تمامی موارد بالا ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی مادیران در بازار مشغول فعالیت است.

منبع: نمایندگی رسمی مادیران




:: برچسب‌ها: نمایندگی مادیران , نمایندگی مادیران , خدمات پس از فروش مادیران , گارانتی مادیران , قیمت محصولات مادیران ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 9 تير 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی