تلفن تحت شبکه یلینک Yealink SIP-T23G IP Phone
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن بیسیم یالینک SIP-T23G

تعداد گوشی: 1 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: ندارد

معرفی تلفن تحت شبکه یلینک SIP-T23G

معرفی تلفن تحت شبکه یلینک SIP-T23G

گوشی تلفن تحت شبکه یالینک مدل SIP-T23G یک تلفن بی سیم که از مدل های پر فروش شرکت Yealink است. این تلفن از 3 اکانت SIP و کیفیت صدای HD پشتیبانی می کند. ضمنا از پورت RJ9 پشتیبانی می کند و می توانید از هد ست با پورت RJ9 در این دستگاه استفاده کرد. دفترچه تلفن با ظرفیت 500 شماره دارد و ایجاد لیست سیاه و قابلیت جستجوی هوشمند برخوردار است. قیمت و خرید تلفن تحت شبکه بی سیم یلینک SIP-T23G IP Phone با توجه به کارایی و کاربردش مناسب می باشد.

در ادامه به معرفی تلفن تحت شبکه یلینک SIP-T23G می پردازیم. این گوشی دارای امنیت بالایی است و اطلاعات را به صورت FIRMWARE و رمز گشایی شده رد و بدل می کند. جستجوگر XML، دفترچه تلفن XML، دفترچه تلفن LDAP ویژگی های بسیار جالبی است که در این تلفن مشاهده می شود. صفحه نمایش تلفن بیسیم SIP-T23G IP Phone با نور بک لایت می باشد که یک صفحه نمایش 5 خطی را شامل می شود به همین منظور برای مصارف خانگی و همچنین دفاتر کار کوچک یا کارگاه ها و تولیدی هایی با متراژهای کوچک پیشنهاد می شود.

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه Yealink SIP-T23G IP Phone

تلفن تحت شبکه  Yealink SIP-T23Gاز پورت شبکه با سرعت 10/100/1000 برخوردار است که از پروتکل های استاندارد: SIP، TCP/IP/UDP، HTTP/HTTPS، ARP/RARP، ICMP، DNS، DHCP،PPPoE ، SNTP، FTP، TFTP، STUN،802.1p/Q tagging (VLAN)  در بحث شبکه پشتیبانی کرده و بسیار قدرتمند و امن است. تلفن SIP-T23G یالینک از کدک های صوتی  G.711(A/μ) ،G.723.1 ،G.729AB ،G.726 ،iLBC پشتیبانی می کند. بهترین ویژگی این دستگاه پشتیبانی از تماس IP به IP بدون نیاز به مرکز تماس می باشد که به صورت اختصاصی در این دستگاه تعبیه شده است.

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه Yealink SIP-T23G IP Phone

از دیگر مشخصات فنی تلفن تحت شبکه Yealink SIP-T23G IP Phone این است که از پروتکل های امنیتی IPv6 و OpenVPN پشتیبانی می کند و ویژگی های امنیتی SRTP/HTTPS/TLS را داراست. این تلفن تحت شبکه T23G با پلتفرم های مختلفی مانند استریکس، الستیکس، 3CX و Broadsoft Broadworks و دیگر سافت سوئیچ های استاندارد شبکه سازگاری کامل دارد. از کنفرانس 3 طرفه, Call Forward Call Pickup ،call Park ،Call Transfer پشتیبانی می کند.

تلفن تحت شبکه یلینک Yealink SIP-T23G IP Phone

در پایان باید بگوییم که تلفن تحت شبکه یلینک Yealink SIP-T23G IP Phone قابلیت های نگه داشتن تماس، انتقال تماس، کنفرانس 3 طرفه، انتظار تماس، موزیک های اختصاصی زنگ تماس، قابلیت رجیستر شدن همزمان در چند سرور، صفحه ال سی دی را می توان با این دستگاه در اختیار داشت. امکان ایجاد تماس مستقیم بدون نیاز به سرور Direct IP Call را دارد همچنین از سیستم MICROSOFT LYNC پشتیبانی می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن تحت شبکه یلینک SIP-T23G IP Phoneمی توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن بیسیم یلینک, تلفن بی سیم یالینک, تلفن بی سیم T23G, تلفن تحت شبکه یلینک SIP-T23G IP Phone ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 8 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی