تلفن تحت شبکه یلینک Yealink T19P E2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن ویپ یالینک T19P E2

تعداد خطوط: 2 خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن تحت شبکه VOIP یلینک T19P E2

معرفی تلفن تحت شبکه VOIP یلینک T19P E2

تلفن تحت شبکه یالینک مدل T19P E2 یک تلفن سانترال که از مدل های پر فروش شرکت Yealink است. این تلفن دارای 2 اکانت SIP است که از استاندارد PoE پشتیبانی می کند. ضمنا تلفن ویپ T19P یلینک دارای جک هدست RJ9 و قابلیت نصب روی دیوار است. قیمت و خرید تلفن تحت شبکه ویپ یلینک T19P E2 با توجه به کارایی و کاربردش مناسب می باشد.

در ادامه معرفی تلفن تحت شبکه VOIP یلینک T19P E2 باید گفت که صفحه نمایش تلفن تحت شبکه T21P E2با نور بک لایت می باشد که برای مصارف خانگی، دفاتر کار کوچک یا کارگاه ها و تولیدی هایی با متراژهای کوچک انتخاب مناسبی می باشد.

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه ویپ Yealink T19P E2

یکی دیگر از ویژگی های تلفن ای پی تحت شبکه Yealink T19P از کنفرانس 3 نفره پشتیبانی می کند و با پلتفرم های مختلفی شامل استریسک و 3CX سازگاری کامل را دارد. از ویژگی های مهم و پیشرفته تلفن IP یلینک مدل T19P E2 می توان به پشتیبانی از پروتکل های IPv6 و OpenVPN اشاره نمود که در رنج های SRTP/HTTPS/TLS  پشتیبانی می شود.

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه ویپ Yealink T19P E2

از دیگر مشخصات فنی تلفن تحت شبکه ویپ Yealink T19P E2 این است که از کدک های مختلف صوتی اعم از VAD,CNG , AEC , PLC , AJB , AGC و Narrowband : G.711 , G.729AB , G.726 , iLBC و wideband : G.722 پشتیبانی می کند و از کیفیت HD در هدست و بلندگو برخوردار است. همچننین از قابلیت های Call Hold ،mute ،DND ،One-touch speed dial ،hotline ،call forward ،call waiting و call transfer به صورت کامل پشتیبانی می کند.

تلفن تحت شبکه یلینک Yealink T19P E2

در پایان باید بگوییم که تلفن تحت شبکه یلینک Yealink T19P E2 از امکان ایجاد تماس مستقیم بدون نیاز به سرور Direct IP Call برخوردار است. ضمنا از دفترچه تلفن با قابلیت ثبت 1000 شماره و ایجاد لیست سیاه و قابلیت جستجوی هوشمند برخوردار است. از Transport Layer Security (TLS) پشتیبانی می کند و می توان به وسیله آن تلفن را لایه بندی کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن تحت شبکه ویپ Yealink T19P E2می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن تحت شبکه, تلفن تحت شبکه یلینک, تلفن ویپ یالینک, تلفن یلینک T19P, تلفن تحت شبکه یالینک T19P E2 ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 9 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی