کاغذ خرد کن اداری
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کاغذ خردکن در واقع یک دستگاه مکانیکی است که برای برش کاغذ، اسناد مهم، کارت های اعتباری و لوح های فشرده به قطعات کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذخردکن اداری برندهای مختلفی دارد که کاغذ خردکن مهر mehr، کاغذ خردکن پروتک protech و کاغذ خردکن نیکیتا Nikita نمونه ای از آن ها می باشد. فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) بهترین کاغذ خرد کن اداری با قیمت مناسب را به مصرف کنندگان ایرانی معرفی می کند و امکان خرید کاغذ خردکن به صورت آنلاین و حضوری برای مشتریان خود فراهم نموده است.

بهترین کاغذ خردکن اداری

بهترین کاغذ خردکن اداری

از بهترین کاغذخردکن اداری علاوه بر برندهای گفته شده در بالا می توان به کاغذ خردکن البرز Alborz، کاغذ خردکن اطلس Atlasو کاغذخردکن رمو REMO اشاره نمود. در ادامه باید بگوییم که کاغذخردکن پودری مناسب ترین نوع این دستگاه ها برای مصارف اداری و سازمانی با حجم بالا قرار دارد.قیمت کاغذ خردکن اداری بسته به نام برند و میزان مصرف کاربری آن از 350 هزار تومان شروع و تا قیمت های بالاتر در بازار ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی عرضه می گردد.

کاغذ خرد کن اداری

انواع کاغذ خرد کن اداری براساس میزان مصرف کاربر به سه دسته کلی شامل کاغذ خرد کن اداری باحجم مصرف کم، کاغذ خردکن اداری با حجم مصرف متوسط و کاغذ خرد کن با حجم مصرف زیاد برای سازمان ها و موسسات دولتی دسته بندی می شوند.

  • کاغذ خردکن اداری با حجم مصرف کم ، حجم معدوم سازی بالایی در زمینه صنعتی دارد که سازمان های بزرگ و بانک ها از جمله کاربران این نوع محصول هستند.
  • کاغذ خرد کن اداری در حجم مصرف متوسط همان طور که از نامش پیداست ظرفیت معدوم سازی متوسطی دارد که از نوع محبوب ترین ها می باشد.
  • کاغذ خرد کن اداری از نوع حجم مصرف زیاد تنها در برش رشته ای وجود دارد که علاوه بر سازمان ها، ادارات و بانک ها برای مصارف خانگی نیز مناسب است.

برای آگاهی از مارک ها و برندهای موجود این دستگاه می توانید به مقاله های بهترین مارک های کاغذ خردکن و انواع کاغذ خرد کن در سایت مراجعه کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی





:: برچسب‌ها: کاغذ خردکن, کاغذ خرد کن, کاغذ خردکن اداری, کاغذ خرد کن اداری, قیمت کاغذ خرد کن اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 10 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی