تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS580MX
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن باسیم پاناسونیک KX-TS580MX

تعداد خطوط: 1 خط
Caller ID: ندارد
نمایشگر: ندارد

معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS580MX

گوشی تلفن باسیم رومیزی Panasonic KX-TS580MX از نمایشگر دو خطی تک رنگ  با قابلیت نمایش تا شانزده رقم شماره تلفن برخوردار است که حافظه سیستم کار آی دی آن تا 50 شماره را در خود ذخیره میسازد. به همین منظور قیمت و خرید تلفن باسیم رومیزی پاناسونیک KX-TS580MX از لحاظ کارایی مناسب می باشد.

معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS580MX

در ادامه به معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS580MX می پردازیم. این تلفن رومیزی حافظه تکرار شماره تلفن 20 مخاطب آخری که کاربر تماس گرفته را پشتیبانی میکند و در نتیجه نیاز کاربر برای رجوع به شماره های گرفته شده را تا حد زیادی تامین میکند. دفترچه تلفن آن تا 50 شماره و اسم مخاطبین را در حافظه گوشی ذخیره میکند. از کالاهای مرتبط با آن تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS500MX و تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS880MX به شمار می رود.

مشخصات فنی تلفن رومیزی Panasonic KX-TS580MX

 تلفن رومیزی مدل Panasonic KX-TS580MX قابلیت تنظیم شماره گیری با سیستم تون و یا سیستم پالس جود دارد که به صورت پیش فرض بر روی سیستم تون برنامه ریزی شده است. تلفن با سیم KX-TS580MX پاناسونیک از سه حالت خاموش، آهسته، بلند برای صدای زنگ تماسهای ورودی استفاده میکند و برای صدای بلندگوی تلفن از 8 گام برای میزان حجم صدا و 4 گام برای میزان صدای بلندگوی گوشی برخوردار می باشد.

مشخصات فنی تلفن رومیزی Panasonic KX-TS580MX

از دیگر مشخصات فنی تلفن رومیزی Panasonic KX-TS580MX باید بگوییم که کنتراست نور نمایشگر این مدل تلفن تا 4 مرحله قابل تنظیم میباشد و زبان نمایشگر از گزینه منو قابل انتخاب است. انرژی مورد نیاز برای نمایشگر تلفن رومیزی TS580MX، جهت نمایش مشخصات تماس گیرنده یا همان سیستم کالر آی دی از طریق سه باطری قلمی مستقر در زیر تلفن تامین میگردد.

تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS580MX

در پایان تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS580MX در دو رنگ سفید و یا مشکی طراحی شده که وزنی نزدیک به 700 گرم دارد. این تلفن گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در دفاتر کار، مغازه ها و یا هر مکانی که کاربر آنها نیاز به تکرار تماس با مخاطبین خود دارد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس حاصل فرمایید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن رومیزی, تلفن رومیزی پاناسونیک, تلفن باسیم پاناسونیک, تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS580MX, تلفن پاناسونیک KX-TS580MX ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 11 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی