تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T2378
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن باسیم پاناسونیک KX-T2378

تعداد خطوط: 2 خط
Caller ID: ندارد
نمایشگر: دارد

معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T2378

گوشی تلفن باسیم رومیزی Panasonic KX-T2378 جزو آن دسته از تلفن هایی به شمار میرود که از ابتدایی ترین امکاناتی که تلفن های مدرن را از تلفن های تک منظوره قدیمی متمایز میسازد برخوردار است. به طور مثال اضافه شدن تجهیزات جدید شامل بلندگوی دیجیتال با قابلیت تنظیم کم و زیاد صدا و قرار گرفتن میکروفن قوی روی پایه تلفن برای کاربر امکان مکالمه بدون نیاز به نگهداشتن گوشی کنار گوش را فراهم میکند. قیمت و خرید تلفن باسیم رومیزی پاناسونیک KX-T2378 از لحاظ کارایی در زمره تلفنهای مقرون به صرفه در بازار قرار دارد.

معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T2378

در ادامه به معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T2378 می پردازیم. این تلفن رومیزی دارای امکانات گوشی صفحه نمایش ساده تک خطی و 16 کاراکتری است که قابلیت نمایش ساعت را دارد. از کالای مرتبط با آن تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T2378 به شمار می رود.

مشخصات فنی تلفن رومیزی Panasonic KX-T2378

 تلفن رومیزیمدل Panasonic KX-T2378 قابلیت استفاده از دو خط تلفن و همچنین مکالمه همزمان با بیش از یک نفر می باشد که مورد مناسبی جهت استفاده در محل کارهایی با پرسنل کم و مخاطبین زیاد میباشد. چراغ چشمک زن تعبیه شده روی پایه تلفن امکان استفاده در مکانهای پر سر و صدا را نیز فراهم میکند.

از دیگر مشخصات فنی تلفن رومیزی Panasonic KX-T2378 باید بگوییم که قابلیت نصب بر روی دیوار، بهره مندی از جک هدفون و پورت دیتا جهت اتصال به کامپیوتر، فکس و ... را دارد. این مدل تلفن فاقد سیستم نمایش مشخصات تماس گیرنده Caller-ID میباشد.

تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T2378

در پایان باید بگوییم که تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T2378 در مکانهای شلوغ، پر سر و صدا مانند: کارگاه ها، تولیدی ها، دفاتر کار، با تعداد تماس های ورودی زیاد و تعداد پرسنل کم توصیه می شود.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن رومیزی, تلفن رومیزی پاناسونیک, تلفن باسیم پاناسونیک, تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T2378, تلفن پاناسونیک KX-T2378 ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی