صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی Anyshop Pro D25

پردازنده :Intel® D2550
سرعت پردازنده:1.86 گیگاهرتز
هارددیسک:60 گیگابایت
سایز مانیتور:15 اینچ
کارت گرافیکی:Integrated Intel GMA HD 3650 

معرفی صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25

معرفی صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25 از پرفروش ترین صندوق فروشگاهی های بازار به شمار می رود دلیل آن هم قابلیت هایی است که  در ادامه برای شما شرح خواهیم داد. در صندوق فروشگاهی  Anyshop Pro D25 مادربورد صنعتی بدون فن وجود دارد که باعث شده است عمر مفید این صندوق فروشگاهی به 7سال برسد.

برای معرفیصندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25  می توان به کارایی آن اشاره کرد که مناسب برای تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک است.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25 قابلیت استفاده از دیسک های پرسرعت SSD را دارد. علاوه بر این نمایشگر مشتری(VFD) دو خطی و کارت خوان مغناطیسی جهت رفاه مشتریان بر روی دستگاه نصب شده است. از دیگر قابلیت های صندوق فروشگاهی پوزبانک Anyshop Pro D25 قابلیت نصب آن برروی دیوار می باشد.

در ادامه بررسی قابلیت و مشخصات فنیصندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25 باید به یک کشو بودن، قابلیت نصب شدن فیش پرینتر و هم چنین صفحه نمایش مشتری در پشت آن اشاره کرد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25 صفحه نمایش 15 اینچی لمسی ELO فرانسه با وضوح و سرعت بالایی دارد. این صندوق فروشگاهی مدل POSBank Anyshop Pro D25 استقامتی بالا جهت کارکرد مداوم، طولانی و بدون خطا برای مشخص شدن سود و زیان فروشگاه را دارا می باشد.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25 تقریبا شبیه به سایر صندوق فروشگاهی هاست که بسیار مقاوم در برابر ضربه واژگونی است و به راحتی هم از روی میز جابه جا نمی شود.

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25 دارای حافظه موقت 4 گیگابایت و حافظه داخلی 60 گیگابایت است که قابل ارتقا تا 160 گیگابایت می باشد. لازم به ذکر است که صندوق فروشگاهی Anyshop Pro D25 پوزبانک یک سال بیمه در برابر دزدی ، آتش سوزی ، سیل و غیره در فروشگاه تجهیزات فروشگاهی ایده برترپارسیان را دارا می باشد.


lمنبع:  صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25





:: برچسب‌ها: صندوق فروشگاهی , صندوق فروشگاهی پوزبانک , صندوق فروشگاهی POSBank , صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25 , صندوق فروشگاهی Anyshop Pro D25 ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 تير 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی