نمایندگی کاسیو در تبریز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت کاسیو یک شرکت چند ملیتی تولید قطعات الکترونیکی است که در سال 1946 توسط kashio tadao بنیان گذاری شد. این کمپانی در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین حساب، ساعت مچی و ساعت اتمی، دوربین فیلمبرداری و دیجیتال، دستگاه های پرینتر، تلفن همراه، لپ تاپ، ویدئو پروژکتور، انواع آلات موسیقی و سازهای کلیدی فعالیت دارد و محصولات خود را به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می دارد.

نمایندگی کاسیو در تبریز

نمایندگی کاسیو در تبریز

ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) عامل نمایندگی کاسیو در تبریز و همچنین شهرستان های آن شامل آذربایجان شرقی، مراغه، مرند، میانه، اهر، بناب، سراب و آذرشهر را برعهده دارد. از محصولات این کمپانی پوز فروشگاهی، صندوق فروشگاهی و دیتا ویدئو ویدئو پروژکتور را به مشتریان و خریدارن محترم عرضه می کند. ایده برتر به عنوان نمایندگی ویدئو پروژکتور کاسیو خدمات فروش شامل خدمات پس از خرید و خدمات پیش از خرید را به مشتریان و خریدارن محترم ارائه می دهد.

پوز فروشگاهی کاسیو یکی از لوازم پر کاربرد و پر فروش تجهیزات فروشگاهی است که کاربردهای زیادی در حوزه های مختلف کاری مانند سازمان ها ، بانک ها، رستوران ها، فروشگاه ها و غیره دارد. از قابلیت های مهم سیستم های پوز فروشگاهی کاسیو در مدل های مختلف شامل قابلیت حسابداری، خزانه داری، فروش، انبار، گزارشات مدیریتی و مدیریت سیستم و ..... می باشد. دستگاه پوز فروشگاهی کاسیو در انواع مختلفی عبارتند از موبایل پوز، تبلت پوز، پوز رایانه ای دسته بندی می شوند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارند و در مدل ها و برندهای مختلفی موجود می باشند.

شما خریداران محترم می توانید هر کدام از محصولات مورد نیاز خود را با اطمینان از اصل بودن کالا از نمایندگی کاسیو توسط مشاوران و کارشناسان فروش انتخاب و خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش های دیتا ویدئو پروژکتور، صندوق فروشگاهی و پوز فروشگاهی در سایت مراجعه نمایید.

امیدواریم که بتوانیم خدماتی که شایسته این برند محبوب و محصولات آن می باشد به شما مشتریان عزیز و محترم ارائه دهیم.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول  – واحد دو
تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی کاسیو, نمایندگی کاسیو در تبریز, صندوق فروشگاهی کاسیو, نمایندگی ویدئو پروژکتور کاسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 19 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی