نمایندگی کاغذ خردکن نیکیتا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت نیکیتا یک شرکت سهامی خاص سفیر خاورمیانه است که در سال 1382 با هدف تامین و ارائه خدمات در زمینه ماشین های اداری و تجهیزات بانکی از جمله کاغذ خرد کن تاسیس شد.

نمایندگی کاغذ خردکن نیکیتا

نمایندگی کاغذ خردکن نیکیتا

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان عامل نمایندگی کاغذ خردکن نیکیتا دارای نماد اعتماد الکترونیک است. در حال حاضر برند نیکیتا یکی از نام های معتبر در عرصه ی دستگاه های کاغذ خردکن خانگی، اداری، صنعتی و دستگاه های الکترونیک بانکی در ایران فعالیت دارد.

کاغذ خرد کن نیکیتادر واقع یک دستگاه مکانیکی است که برای برش کاغذ، اسناد، مدارک و همچنین کارت های اعتباری به تکه های کوچک و غیرقابل تجزیه استفاده می شود. کاغذخردکن در مدل های مختلفی عبارتند از: کاغذ خردکن اداری، دستگاه کاغذ خردکن صنعتی، دستگاه کاغذ خردکن پودری، دستگاه کاغذ خردکن دستی، دستگاه کاغذ خردکن رشته ای، دستگاه کاغذ خردکن رومیزی و ایستاده طراحی و تولید شده است.

مدل های مختلف کاغذخردکن نیکیتا برای حوزه های مختلفی کارایی دارند که از پرکاربردترین آنها کاغذ خردکن اداری و کاغذخردکن صنعتی هستند. کاغذخردکن های صنعتی برای از بین بردن اسناد و مدارک در حجم بالا بانک ها، سازمان ها و اداراه ها استفاده می شود. اما دستگاه کاغذ خردکن اداری باری حجم کاری کم و متوسط در فروشگاه ها، شرکت ها و مغازه ها کاربرد دارد.

حتما بخوانید: نمایندگی نیکیتا در تهران

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی نیکیتا در تهران را برعهده دارد که محصولات اورجینال و باکیفیت این کمپانی را به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه می کند. کاغذخردکن های نیکیتا از نوع برش به برش نواری (رشته ای) و برش پودری دسته بندی می شوند که بسته به نوع مدل دستگاه متفاوت می باشد. خدماتی که ایده برتر به مشتریان و خریداران محترم ارائه می دهد شامل مشاوره رایگان، خدمات پس از فروش، خرید آنلاین و گارانتی معتبر محصولات است.

ایده برتر پارسیان فضای امن و مطمئنی را برای خرید محصولات فراهم آورده است که با ارسال سریع محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجای ایران، بهترین خدمات را به مشتریان عزیزی ارائه می دهد.

آدرس: خیابان طالقانی- سه راه طالقانی- خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک 80 – طبقه اول – واحد دو
تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: کاغذ خردکن, کاغذ خردکن نیکیتا, نمایندگی کاغذ خردکن نیکیتا, نمایندگی کاغذ خرد کن نیکیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی