پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

معرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X پرینتری بسیار قدرتمند در برند اچ پی برای مصارف سازمانی می باشد و به دلیل داشتن کارتریج هایی با ظرفیت بسیار بالا کلیه نیزهای چاپی یک سازمان را با بهترین کیفیت پوشش می دهند.

در معرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X به این موارد می توان اشاره کرد که هزینه چاپ را به ازای هر برگ در مصارف سازمانی به شدت کاهش می دهد. حافظه 1.5gb این چاپگر کمک می کند دستگاه بدون نیاز به اپراتور ساعت های متمادی به کارهای چاپی سازمان بپردازد و توقفی در فعالیت ها در زمان های طولانی نداشته باشد.

معرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X

قابلیت ها و کارآیی های پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X دستگاهی بسیار قدرتند است که با چاپ بسیار با کیفیت و سریع و مخزن 2000 برگی خود می تواند بدون نیاز به کاربر ثابت نیازهای چاپی سازمان را پوشش دهد حجم کارتریج های آن باعث می شود دستگاه از شارژمداوم بی نیاز باشد.

قابلیت ها و کارآیی های پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X در سازمان با توجه به پورت های مختلف ارتباطی با وسایل و دیوایسهایی ارتباط برقرار می کند و ارتباط با سیستم عامل های مختلف باعث می شود در محیط های مختلف در سیستم عامل های مختلف کارایی یکسان و خوبی داشته باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X نیز جزء خدمات فروش پرینتر ها بشمار می آید.

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X نیز مانند پرینترهای لیزری رنگی دیگر دارای 4 کارتریج مشکی و رنگی است که یکی از آنها مشکی و سه تای دیگر رنگی است. کارتریج مشکی این پرینتر دارای کارکرد 29000 برگ است و کارتریج های رنگی آن نیز هر کدام تا 31500 برگ را می توانند پرینت بگیرند. مواد مصرفیپرینترهای HP به راحتی در دسترس هستند و کاربران می توانند از نظر تهیه و جایگزین کردن این قطعات نگرانی نداشته باشند.

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X

در قسمت آموزش سایت ایده برتر پارسیان به زودی شاهد مقالاتی چند زمینه پرینتر های لیزری و پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X خواهیم بود.

 

منبع: پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M855X





:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر لیزری اچ پی , پرینتر اچ پی 855 , پرینتر 855 اچ پی , پرینتر تک کاره لیزری اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 تير 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی