تفاوت ویدیو وال و مانیتور صنعتی چیست؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سیستم ویدئو وال یک نمایشگر عریض صنعتی با قابلت انعطاف پذیری بالا در تعریف تعداد پنجره های نمایش و چیدمان متنوع تصاویر است که ویژگی های منحصر به فردی نسبت به مانیتورهای صنعتی و تلویزیون های خانگی دارند که در ادامه به بررسی تفاوت آنها می پردازیم پس با ماه همراه باشید.

تفاوت ویدئو وال و مانیتور صنعتی چیست؟

تفاوت ویدئو وال و مانیتور صنعتی چیست؟

با پیشرفته شدن سیستم های تبلیغاتی دیجیتالی و هم چنین ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتریان محترم، نیاز به نمایشگرهایی که قابل استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی هستند، به سرعت در بین افراد احساس شد. در این بین به دلیل ناتوان بودن تلویزیون های خانگی و مانیتور صنعتی به دلیل اینکه برای مدت طولانی نمی توان از آن ها استفاده کرد. شرکت های تولید کننده سیستم های تصویری و دیجیتالی اقدام به تولید و فروش ویدیو وال نمودند.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که خرید امن و مطمئنی را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است. با مراجعه به بخش فروشگاه در داخل سایت می توانید انواع مانیتور صنعتی و نمایشگر ویدئو وال صنعتی را مشاهده کرده و باهم مقایسه نمایید.

از جمله مواردی که منجر به ایجاد تفاوت میان ویدئو وال و مانیتور صنعتی می شود عبارتند از:

  •  نمایشگر ویدئووال از قاب نازکی برخوردار است و فاصله ی مانیتورها کنار هم در فاصله ای بین 3 تا 5 میلی متر قرار می گیرند که تصویری واحد را تشکیل می دهد. چیدمان مانیتورها در کنارهم بستگی به ابعاد تصویر موردنظر دارد که به چند عدد مانیتور نیاز می باشد.
  • مانیتور صنعتی قاب پهن تری دارد که بین 2.5 تا 4 سانتی متر می باشد که مانند ویدئو وال قابلیت انطباق با چند مانیتور را ندارد.
  • نمایشگرعریض ویدئو وال از زاویه دید بسیار گسترده ای برخوردار هستند که توانایی نمایش یک یا چند پارچه تصاویر را دارند که در فرودگاه ها، مراکز نظارتی، استودیوهای پخش تلویزیونی و مراکز کنترل شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدبو وال و مانیتور صنعتی می توانید با کارشناسان فروش ایده برتر در ارتباط باشید.

آدرس: خیابان طالقانی- سه راه طالقانی- خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک 80 – طبقه اول – واحد دو
تلفن: 73027-021

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی





:: برچسب‌ها: ویدیو وال, ویدئو وال, مانیتور صنعتی, ویدئووال, ویدئو وال صنعتی, فروش ویدئو وال, تفاوت ویدیو وال و مانیتور صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 21 شهريور 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی