پلاتر لیزری
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پلاتر چیست؟ پلاتریا رسام دستگاهی است که برای چاپ های گرافیکی، نموداری، معماری و کارکردهای تجاری در ابعاد عریض استفاده می شود. پلاتر لیزری و پلاتر جوهر افشان با توجه به نوع عملکرد رنگ افشانی و دقت چاپ از هم تفکیک شده که پلاتر لیزری بهترین نوع این گونه از چاپگرها می باشد.

بهترین پلاتر لیزری

بهترین پلاتر لیزری

کاربرانی که از دستگاه پلاتر استفاده می کنند قطعا در عمل خروجی گرفتن یا رندر (Render) گرفتن از طراحی های کامپیوتری خود نیاز به انجام چاپ های عریض تر از صفحات سایز A2 ،A3 و A4  را دارند که پرینترهای معمولی قادر به انجام آن نمی باشند. پلاترهای لیزری در دو نوع چاپ رنگی و چاپ سیاه و سفید طراحی شده اند. از ویژگی مهم دستگاه های پلاتر این است قابلیت نصب تانک تونر شارژ دارند که باعث کاهش هزینه های مصرفی می شود. مهندسان و گرافیست های حرفه ای در سازمانهای دولتی و خصوصی، مراکز نقشه کشی و فنی مهندسی، چاپخانه های دیجیتال، تعاونی های مشاور و عمرانی، آتلیه های عکاسی علاوه بر موارد مذکور جهت چاپ نقشه ها و رسم ها در نرم افزارهایی چون cad،catia و solid work از پلاترهای لیزری استفاده می کنند. از بهترین برند پلاتر لیزری موجود در بازار می توان به پلاتر اپسون Epson، پلاتر اچ پی HP و پلاتر اوچه (اوسه) OCE اشاره نمود.

در معرفی بهترین پلاترهای لیزری موجود در بازار می توان گفت توجه به سرعت، دقت در عملکرد، بهینه بودن مصرف مواد و قطعات به کار رفته در این دستگاه ها حرف اول را می زند. ضمنا اگر شما در مشاغلی فعالیت دارید که نیازمند استفاده از پلاترهای لیزری می باشید بهتر است به مواردی چون فرآیند تقلیل دهنده، مکانیزم ریل عرضی، قلم ثابت و محرک های قدرتی آن توجه داشته باشید. از دیگر معیارهای کیفیت پلاترها دوام کارتریج ، میزان مصرف جوهر، کیفیت و جنس هد که پاسخگوی نیاز کاربران حرفه ای در چاپ های عریض می باشد.

جهت مشاهده بهترین برندهای پلاترهای لیزری با قیمت مناسب به فروشگاه آنلاین ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای ارتباط با مشاوران و کارشناسان فروش ایده برتر با شماره 73027-021 تماس حاصل فرمایید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی





:: برچسب‌ها: پلاتر, پلاتر لیزری, پلاتر اچ پی, پلاتر اپسون, دستگاه پلاتر ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 21 شهريور 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی