تلفن پاناسونیک Panasonic KX-TG6672
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن پاناسونیک TG6672

تعداد گوشی: 3 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG6672

تلفن پاناسونیک KX-TG6672 از محصولات کارآمد و مقرون به صرقه شرکت پاناسونیک می باشد که از یک دستگاه تلفن باسیم رومیزی و دو دستگاه تلفن بی سیم با پایه ی شارژ جداگانه تشکیل شده است. این محصول تمام انتظارات شما از یک تلفن رومیزی به همراه آزادی در حرکت و تغییر مکان دادن محل پاسخگویی شما را برآورده می کند و از تکنولوژی DECT Plus و کیفیت صدای عالی و محدوده ی آنتن دهی بهتر نسبت به تلفن های DECT 6.0 که نسخه ی قبلی این تکنولوژی پیشرفته رادیویی می باشد بهره مند است.

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG6672

در ادامه معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG6672 باید گفت قابلیت Night Mode یا همان حالت شب، برنامه ریزی خودکار برای بی صدا کردن هشدار تماس های ورودی، امکان استراحت بدون دغدغه و خوابی آرام را برای کاربران به همراه دارد. سیستم پشتیبانی انرژی از طریق باتری های گوشی بیسیم امکان مکالمه بدون قطعی حتی در هنگام قطع برق را فراهم می سازد. از کالاهای مرتبط با این تلفن می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasoic KX-TGF320، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6671، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG4772 و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9382 اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TG6672

گوشی تلفن بی سیم Panasonic TG6672 دارای بلندگوی دیجیتال بر روی پایه و گوشی بی سیم است که به کاربر امکان مکالمه بدون نیاز به استفاده از گوشی را می دهد. دفترچه تلفن این محصول تا 100 مخاطب را با 24 رقم برای شماره و 16 حرف برای اسم در حافظه ی خود ذخیره می کند. همچنین قابلیت انتخاب آهنگ های صدای زنگ برای هر مخاطب به شما امکان شناسایی تماس گیرنده را می دهد. از این تلفن برای مصارف خانگی، دفاتر و محل کارهای کوچک استفاده می شود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TG6672

از مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TG6672 می توان به دو باتری نیم قلمی قابل شارژ مجدد نیکل، متال هیدرید اشاره کرد که برای تامین انرژی گوشی بی سیم این تلفن تعبیه شده و طی 7 ساعت به طور کامل شارژ می شود. این دو باتری تا 13 ساعت در حالت مکالمه و تا 264 ساعت برای حالت آماده به کار انرژی مورد نیاز گوشی بیسیم را تامین می کند.

تلفن پاناسونیک Panasonic KX-TG6672

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6672 با قابلیت انسداد تماس های مزاحم ورودی و یا تماس های تبلیغاتی و بازاریابی که شما تمایل به پاسخگویی آن را ندارید فقط با فشار یک دکمه امکان پذیر می سازد. این تلفن تا 250 شماره ثبت شده را برای انسداد پشتیبانی می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بیسیم پاناسونیکKX-TG6672 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی





:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن باسیم, تلفن رومیزی پاناسونیک, تلفن باسیم پاناسونیک TG6672, تلفن بی سیم پاناسونیک TG6672 ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 1 مهر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی