انواع لیبل پشت چسب دار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بسیاری از مشاغل و کارها، نیاز دارند که روی وسایل و یا اجسامی برچسب زده و اطلاعاتی را روی آن مشخص کنند، که به آنها لیبل گفته می شود. در این میان، لیبل پشت چسب دار طرفداران بیشتری داشته و کارها را آسان تر می سازد. برخی از آنها در مدل های ساده و معمولی بوده و می توان با دست روی جسم مورد نظر نصب کرد، اما برخی نیاز به لیبل پرینتر دارند. این نوع لیبل ها کاربرد فراوانی داشته و می توانید به طور سفارشی و مطابق به سلیقه خود چاپ کرده و در تعداد دلخواه سفارش دهید. در ادامه با انواع لیبل پشت چسب دار آشنا خواهید شد.

معرفی انواع لیبل پشت چسب دار

معرفی انواع لیبل پشت چسب دار

با توجه به نوع کاربری و نیاز شما، انواع لیبل پشت چسب دار وجود دارد، مانند: لیبل شیشه ای، ترانسپرنت، برچسب و لیبل شفاف، ترنسپرنت، لیبل پی وی سی (PVC)، لیبل خورد شونده، پلی کربنات، متال، چاپ لیبل کاغذی پشت چسبدار. تمامی این موارد را می تواند در انواع مختلف و کار های متفاوت استفاده کرد که از جمله آنها می توان به چاپ انواع لیبل های تبلیغاتی، محصولات مواد غذایی، صنعتی، بهداشتی، لیبل کاغذی و برچسب گارانتی آماده دریافت سفارش طراحی، چاپ لیبل و برچسب پشت چسبدار کاغذی و پی وی سی اشاره کرد. قیمت لیبل پشت چسب دار با توجه به نوع آن متفاوت است.

انواع لیبل پشت چسب دار پرکاربرد

 برخی از لیبل ها کاربرد بیشتری از بقیه دارند مانند:





:: برچسب‌ها: لیبل , لیبل پشت چسب دار , قیمت لیبل پشت چسب دار , لیبل کاغذی , لیبل امنیتی , لیبل کاغذی گلاسه , لیبل پی وی سی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 3 آبان 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی