قیمت کارتریج فابریک سامسونگ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارتریج در پرینتر همانند قلب آن عمل می کند که بدون آن پرینتر قابل استفاده نیست. در واقع کارتریج به محفظه ای که جوهر و یا تونر در آن قرار می گیرد گفته می شود. شرکت سامسونگ در این بخش نیز به خوب عمل کرده و جزو برترین هاست. کارتریج سامسونگ مناسب پرینترهای سامسونگ بوده که می توانید آن را تهیه نمایید. اگر بخواهیم کارتریج ها را به دو دسته کلی تقسیم کنیم، باید بگوییم که برخی اصلی و فابریک هستند و برخی نیز کارتریج طرح. کارتریج طرح سامسونگ را خود شرکت سامسونگ تولید نمی کند و شرکت های دوم و سومی، کارتریج ها را تعمیر و یا قطعاتی را تعویض می کنند و به عنوان کارتریج طرح به فروش می رسانند. قیمت کارتریج فابریک سامسونگ به مراتب بالاتر از مدل کارتریج طرح است که خب کیفیت آن نیز مسلما بالاتر است.

قیمت کارتریج فابریک سامسونگ

قیمت کارتریج فابریک سامسونگ

همانطور که می دانید، پرینترها به چند مدل عمل می کنند. در پرینتر های جوهر افشان دستور پرینت توسط جوهر و بوسیله هِد کارتریج روی کاغذ منتقل میگردد ولی در پرینترهای لیزری انتقال دستور پرینت روی کاغذ بوسیله پودر و یا همان تونر و بوسیله درام کارتریج انجام میپذیرد. کارتریج لیزری دارای ۲ بخش اصلی تونر و درام هستند. گاها این دو بخش در برخی از دستگاه ها در یک کارتریج و در برخی دیگر بصورت مجزا یعنی هر کدام در یک کارتریج مورد استفاده قرار میگیرند. کارتریج پرینترهای لیزری بیشتر برای چاپ فرم ها و اسناد اداری استفاده می شوند و قیمت اولیه کارتریج های آنها به مراتب گرانتر از کارتریج های جوهری است اما با توجه به سرعت و تعداد زیاد خروجی آنها ، هزینه چاپ هربرگ ارزانتر تمام می شود.

همچنین تعداد چاپ کارتریج های غیر اصلی، بازسازی شده و طرح به دلایل مختلف از جمله استفاده از قطعات و پودرهای غیر اصلی، بسیار کمتر از کارتریج اورجینال و اصلی می باشد. علاوه بر این کیفیت چاپ نیز در کارتریج طرح رنگی پایین تر است. این مدل کارتریج هزینه پایین تری داشته و به نسبت قیمت کارتریج ارزان تر است. اما در کارتریج های فابریک و اورجینال از بهترین پودر ها استفاده می شود و کیفیت ساخت آن بسیار بالاست. برای اطلاع از قیمت کارتریج فابریک سامسونگ می توانید با شرکت ایده برتر پارسیان در تماس باشید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

 





:: برچسب‌ها: کارتریج , کارتریج سامسونگ , کارتریج فابریک سامسونگ , قیمت کارتریج فابریک سامسونگ , کارتریج طرح سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 آبان 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی