نمایندگی کنون در تبریز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کنون از جمله برند هایی است که طرفدار زیاد دارد. این شرکت ژاپنی سعی داشته تا با زبان کیفیت با همه صحبت نماید که بنظر می رسد در کارش بسیار موفق بوده است. تقریبا همه ما، حتی برای یک بار هم که شده، از محصولات این برند استفاده کرده ایم و به خوبی طعم کیفیت را چشیده ایم. با توجه به این، وجود نمایندگی کنون در ایران بزرگترین کمک را به خریداران و علاقمندان به برند خوشنام کنون می کند. نمایندگی کنون تمامی محصولات این برند را پوشش داده و می تواند به همه مشتریان گرامی خدمت رسانی کند. شرکت ایده برتر پارسیان، یکی از بزرگترین و کاملترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ماشین های اداری است که علاوه بر تهران، عامل نمایندگی کنون در تبریز و همچنین به شهرستان های آن شامل آذربایجان شرقی، مراغه، مرند، میانه، اهر، بناب، سراب و آذرشهر است. دیگر نیازی نیست که هموطنان تبریزی برای رفع مشکل خود به تهران مراجعه نمایند. با یکبار تجربه ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، کیفیت و تنوع در محصولات و خدمات پس از فروش را تجربه خواهید کرد.

نمایندگی کنون در تبریز

نمایندگی کنون در تبریز

شرکت کنون در تنوع محصولات جزو برترین ها است. دوربین عکاسی، دستگاه های چاپ و پرینترها مانند پرینتر لیزری کنون Canon، کارتریج کانن (کارتریج کنون) CANON و تقریبا در همه مدل های ماشین های اداری، این شرکت وارد شده و محصولی با کیفیت عرضه کرده است. شرکت ایده برتر پارسیان مفتخر است با ارائه خدماتی در خور مشتریان عزیز، رضایت خریداران گرامی را جلب نماید. این شرکت با علم بر اینکه بهترین ها لایق بهترین هستند، سعی دارد که به بهترین شکل ممکن، به هموطنان عزیز خدمت رسانی کند. در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه مشاوره یا خرید و خدمات پس از فروش کافی است با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به بهترین شکل ممکن تمامی مشکلات ماشین های اداری شما رفع گردد.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: نمایندگی کنون , نمایندگی کنون در ایران , نمایندگی کنون در تبریز , نمایندگی کانن , نمایندگی کانن Canon در تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 آبان 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی