هدست تایپ کردن با استفاده از قدرت ذهن
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در گذشته کامیپوترها در اندازه های بسیار بزرگ، فقط توانایی محاسبه اعمال پایه ای ریاضی را در مدت زمانی طولانی داشتند. اما با پیشرفت علم در حوزه کامپیوتر، به قابلیت های آن ها اضافه شد و همچنین اندازه ی کامپیوترها کوچک شد.
مشکل دیگری که وجود داشت این بود که از همان اول تعامل بین انسان با این سیستم ها با چالش های بسیاری مواجه بود و به همین دلیل استفاده حداکثری از کامپیوترها را ناممکن می کرد. اما امروزه اخبار خوبی در این مورد شنیده می شود. در آینده انسان‌ ها توانایی این را خواهند داشت تا با افکار خود با رایانه‌ ها ارتباط برقرار کنند.

ویژگی های هدست تایپ کردن

ویژگی های هدست تایپ کردن

محققان دانشگاه کالیفرنیا توانسته اند یک هدست امواج مغزی بی ‌سیم را بسازند که به آسانی می تواند بر امواج مغزی نظارت داشته باشد. همپنین این محققان همراه با دانشمندان دیگر، بر روی فناوری‌ هایی کار می ‌کنند که مغز را به دستگاه های الکترونیکی مرتبط می کند. این فناوری جدید می تواند به آینده ی کامپیوترها بدون کیبورد کمک بسیاری کند.
باید گفت که آن ها اولین سیستم قابل حمل 64 کاناله برای نظارت بر فعالیت مغز را طراحی کرده‌ اند. این تکنولوژی به تجهیزات فناوری پیشرفته طراحی شده در آزمایشگاه های تحقیقاتی شباهت بسیار زیادی دارد.این فناوری به دانشمندان کمک می کند تا عملکرد مغز یا فعالیت آن را بدون کاشت الکترود بررسی کنند.

آن ها طی این تحقیق با ساخت دو دستگاه که شامل یک سیستم الکتروانسفالوگرام 64 کاناله وضوح بالا برای آزمایشات و تحقیقات کلینیکی با قابلیت اتصال به پوست بیمار و یک دستگاه ۲۰ کاناله برای خوانش سریع فعالیت‌های مغزی به شناسایی آسیب ناشی از ضربه یا سکته مغزی پرداختند. مورد دوم با اینکه وضوح کمتری داشت، ولی در عوض به راحتی قابل پوشیدن بود و تنها با گذاشته شدن بر روی موهای سر توانایی خواندن امواج مغزی را داشت.

ماشین های اداری پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی اسکنر فکس فتوکپی پلاتر

کامپیوتر کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه سانترال تلفن سانترال بیسیم تلفن بیسیم تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: کامپیوتر , هدست , هدست بی سیم , هدست بیسیم , هدست امواج مغزی , اخبار جدید تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 23 آذر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی