فبلت Akyumen Holophone با ویدئو پروژکتور قدرتمند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حتما شما هم تا حدودی با فبلت ها آشنایی دارید. این ابزارهای الکترونیکی معمولا از تلفن های هوشمند بزرگتر و از تبلت ها کوچکتر هستند. فبلت ها در حقیقت ترکیبی از گوشی های هوشمند و تبلت هستند که برخی خصوصیات تلفن و برخی از ویژگی های تبلت را دارند. فبلت مثل گوشی کار می کند و مانند تبلت قابلیت پخش موسیقی، ویدئو و نقاشی دارد. در میان فبلت های موجود، Akyumen Holophone ویژگی های منحصر به فردی دارد. هر چند با صفحه نمایش 7 اینچی خود شاید برای قرار گرفتن در گروه فبلت ها کمی کوچک به نظر برسد اما به دلیل سایز صفحه نمایش آن نسبت به بدنه جلویی در دسته بندی فبلت ها قرار می گیرد. قابلیتی که این فبلت را منحصر به فرد می کند وجود یک ویدئو پروژکتور در داخل آن است. گستره نمایش ویدئو پروژکتور قرار داده شده در فبلت Akyumen Holophone  تا 100 اینچ می رسد و تصاویر را با رزولوشن HD 720*1080 نمایش می دهد. شما می توانید با این دستگاه کوچک، سینما را به خانه خود ببرید.
حتما بخوانید: خرید ویدئو پروژکتور سینمای خانگی

معرفی فبلت Akyumen Holophone با ویدئو پروژکتور قدرتمند

معرفی فبلت Akyumen Holophone با ویدئو پروژکتور قدرتمند

برای معرفی و بررسی بیشتر معرفی فبلت Akyumen Holophone با ویدئو پروژکتور قدرتمند، باید گفت که یکی دیگر از قابلیت های فبلت هولوفون که نمی توان از آن صرفنظر کرد امکان تغییر دادن نسخه اندروید آن است. سازندگان هولوفون این امکان را برای کاربر فراهم کرده اند که برای سیستم عامل فبلت خود بین اندروید 6 (مارشمالو) و آخرین نسخه ویندوز فون یکی را انتخاب کنند. در ادامه، خوب است بدانیم که فبلت holophone دارای پردازنده چهار هسته ای اینتل Cherrytrail  8300 است. همچنین4 گیگا بایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در آن تعبیه شده است. لازم به ذکر است که شما می توانید در صورت نیاز از طریق نصب حافظه جانبی، حافظه دستگاه را ارتقا دهید. همچنین امکان اتصال دسته بازی به فبلت نیز وجود دارد. فبلت holophone به همراه یک اسپیکر بلوتوثی و باتری اضافه در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: ویدئو پروژکتور جیبی با نمایشگر لمسی

ماشین های اداری پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی اسکنر فکس فتوکپی پلاتر

کامپیوتر کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه سانترال تلفن سانترال بیسیم تلفن بیسیم تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: فبلت , فبلت دارای ویدئو پروژکتور , فبلت با قیمت مناسب , فرق فبلت با تبلت , فرق فبلت با گوشی , اخبار روز تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 27 آذر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی