انواع ویدئو پروژکتور جیبی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کاربرد ویدئو پروژکتور در دنیای امروز رو به افزایش است. این دستگاه را می توان به آسانی به کامپیوتر، دوربین، تلویزیون و هر دستگاه پخش کننده دیگری متصل کرد تا تصاویر و فیلم ها را در اندازه دلخواه نمایش دهد. اما با پیشرفت فناوری، علاوه بر افزایش کیفیت آن ها، اندازه و کاربری آن ها نیز تغییر کرده است و می توان هم از نظر اندازه و هم از دید کاربری ویدئو پروژکتورها را دسته بندی کرد. یکی از انواع پرکاربرد و جدید آن ها ویدئو پروژکتور جیبی است که اندازه ای کوچک دارد و بسیار کاربردی است. به همین منظور، ویدئو پروژکتورهای جیبی به دو دسته پیکو و جیبی تقسیم می شوند.

ویدئو پروژکتورهای پیکو

ویدئو پروژکتورهای پیکو

این مدل ویدئو پروژکتورها بسیار کوچک و سبک هستند که می توان آن ها را با یک گوشی همراه مقایسه کرد. آنها به همراه باتری خود می توانند به خوبی از پس کارهای شما برآیند. در این مدل، می توانید لپ تاپ، دوربین های دیجیتال و حتی گوشی موبایل را به آن متصل کرده و موارد مورد نظر خود را پخش نمایید. به دلیل اندازه کوچک آن، لنز و لامپ آن نیز اندازه کوچکی دارد، به همین دلیل انتظار نداشته باشید که در فواصل طولانی نمایش داده و دیده شود. این مدل بیشتر مناسب افرادی است که جلسات زیادی دارند و نیازمند یک دستگاه همیشه همراه هستند.

ویدئو پروژکتورهای جیبی

حتما بخوانید: خرید ویدئو پروژکترو جیبی

در ویدئو پروژکتورهای جیبی تفاوت هایی مشاهده می شود. بازاریابان، مدیریان و اساتید یکی از مشتریان ثابت این مدل هستند زیرا به آسانی قابل جابجایی بوده و وزن کمی دارند. ویدئو پروژکتور جیبی در مقایسه با پیکو، توانایی پخش تصاویر را تا حدود 65 اینچ و یا بیشتر دارند. به دلیل حمل آسان و راه اندازی راحت آن، تمامی دانشجویان و حتی علاقمندان به تماشای فیلم نیز می توانند از آن بهره مند شوند. با پیشرفت فناوری، این ویدئو پروژکتورها نیز پیشرفت کرده برای مثال، می توانند تصاویر اچ دی را نمایش دهند. البته معایبی هم دارند که به دلیل اندازه کوچک، انتظار زیادی نباید داشته باشید و متناسب با کاربرد آن ها انتخاب کنید تا در کار خود به مشکل بر نخورید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , دیتا پروژکتور , ویدئو پروژکتور جیبی , خرید ویدئو پروژکتور جیبی , فروش ویدئو پروژکتور , انواع ویدئو پروژکتور جیبی ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 7 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی