صندلی مدیریتی آرام گستر Aram Gostar 970LY02
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندلی مدیریتی آرام گستر 970LY02

مکانیزم: سینکرون
جنس کفی: چوب 8 لایه
جک صندلی: کورس 8 سانتی
تعداد پایه: چتری 5 پایه

معرفی صندلی مدیریتی آرام گستر 970LY02

صندلی مدیریتی آرام گستر 970LY02 در میان طرح های گوناگونی که در عرصه ی صندلی های اداری دید ه می شود یکی از پرفروش ترین و ایده آل ترین مدل های موجود در بازار است که جهت سهولت برای مصرف کننده کیفیت و طراحی مدرن و ارگونومیک را اجرا کرده است. نشیمنگاه این صندلی مدیریتی از 8 لایه چوب فشرده شده و تکیه گاه آن از سه لایه چوب دوبل ساخته شده که با گرما فرم داده شده است.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Aram Gostar 970LY02

در ادامه معرفی صندلی مدیریتی آرام گستر 970LY02 باید گفت که روکش های این مبلمان اداری از بهترین و مرغوب ترین پارچه های ایرانی می باشد. در مدل های چرمی از چرم مصنوعی پی یو استفاده می شود که ضد عرق بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. از صندلی مدیریتی Aram Gostar 970LY02 در شرکت ها، ادارات، دفاتر مدیران، ارگان های دولتی، آموزشگاه ها و بانک ها استفاده می شود.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Aram Gostar 970LY02

ابر فوم صندلی مدیریتی آرام گستر 970LY02 با فوم سرد قالبی پوشیده شده که در اثر نشستن متداول شکل اصلی خود را از دست نداده و نرمی و راحتی خود را حفظ می کند. جنس دسته های این صندلی اداری از فولاد سخت با پوشش نیکل کروم پوشیده شده و رویه این فولاد سخت از مواد بهداشتی اینتگرال پوشیده شده است.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Aram Gostar 970LY02

در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Aram Gostar 970LY02 باید گفت که با استفاده از مکانیزم سینکرون چهار حالته که با استفاده از دو اهرم تنظیم کننده جک به راحتی می توان بهترین حالت نشستن را برای فرد محیا کند، می توان با جک کورسی 8 سانتی ارتفاع را با میز تنظیم نمود. نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی مدیریتی آرام گستر 970LY02 با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

صندلی مدیریتی آرام گستر Aram Gostar 970LY02

با پیچ تنظیم نیروی عملکرد صندلی مدیریتی آرام گستر Aram Gostar 970LY02 می توان مطابق با وزن کابر نیروی عملکرد را تنظیم کرد. تعداد پایه در این صندلی مدیریت 5 عدد بوده که از نوع چتری می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با صندلی مدیریتی آرام گستر 970LY02 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , صندلی اداری , صندلی مدیریتی , صندلی مدیریتی آرام گستر 970LY02 , قیمت صندلی آرام گستر 970LY02 ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 بهمن 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی