تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به جرات می توان گفت که ساخت ویدئو پروژکتور یکی از مهمترین دستگاه های نمایش تصاویر در حال حاضر است. با رشد سریع مانیتورها و تکنولوژی های نمایشگرها، اما هنوز هم کاربرد دیتا ویدئو پروژکتور بیش از پیش است، به گونه ای که بزرگان الکترونیک دنیا مانند اپسون Epson، هنوز در حال گسترش فناوری های مربوط به دیتا پروژکتور هستند. یکی از دستاوردهای محبوب این شرکت، ویدئوپروژکتور اپسون x31 است. امکانات، ویژگی ها و قیمت ویدئو پروژکتور اپسون x31 به گونه ای با هم همخوانی دارد که مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است. برای بررسی دقیق تر دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31 در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های اصلی و ظاهری ویدئو پروژکتور اپسون EB-X31

ویژگی های اصلی و ظاهری ویدئو پروژکتور اپسون EB-X31

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31 یکی از مدل های مناسب برای مصارف اداری و خانگی محسوب می شود که علاوه بر کارایی، ظاهری جذاب دارد. در بیان ویژگی های اصلی و ظاهری ویدئوپروژکتور اپسون EB-X31 باید بگوییم که دیتا پروژکتور اپسون x31 با ابعاد 234 × 297 × 82 و وزن 2.4 کیلوگرم به بازار می آید و به آسانی قابل حمل است. شرکت اپسون تلاش کرده تا در این مدل نصب و راه اندازی بسیار ساده باشد و کار با دستگاه اصلا سخت نیست. پورت های متنوعی در ویدیو پروژکتور اپسون x31 تعبیه شده است که از مهمترین آنها می توان به HDMI اشاره کرد که می تواند بصورت همزمان صدا و تصویر را انتقال دهد. وجود پورت USB به کاربر اجازه می دهد تا از این طریق به کامپیوتر متصل شود. یکی از امکانات منحصر به فرد ویدئو پروژکتور اپسون Epson می توان به ویژگی «Epson iProjection» اشاره کرد که می توانید بصورت بی سیم با دستگاه های اندرویدی و iOS ای خود متصل شده و محتوای مورد نظرتان را پخش نمایید.

عملکرد و کارایی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31

عملکرد و کارایی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31

اگر بخواهیم تمام قد از عملکرد و کارایی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31 دفاع کنیم، می بایست به لامپ آن اشاره کرد. لامپ ویدئو پروژکتور اپسون Epson بکار رفته در این دستگاه از نوع 200 وات UHE است که می تواند تا 5000 ساعت عملکرد خوبی داشته باشد. البته اگر در حالت Eco استفاده شود، می تواند تا 10000 ساعت نیز عمر کند. دیتا پروژکتور اپسون x31 با این قطعات و بهره مندی از تکنولوژی 3LCD رنگ ها و تصاویری روشن تر تولید می کند. شدت روشنایی 3200 لومن، نسبت تصویر 4:3، کنتراست 15000:1 و کیفیت تصویر 1024x768 همه نشان از برتری این دیتا پروژکتور است. بهره مندی از حالت تنظیم تصاویر عمودی و افقی به کاربر اجازه می دهد تا تصویر به هر شکلی که باشد، روی پرده نمایش نشان داده می شود.

جمع بندی

با وجود امکانات و ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31 در مجموع می توان گفت که انتخاب خوبی برای کاربران خانگی و اداری دانست. مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ویدئو پروژکتور اپسون Epson عرضه این محصول را در برنامه خود دارد. این مجموعه یکی از مراکز بزرگ خرید ویدئو پروژکتور بشمار می آید که در کنار آن به فروش قطعات ویدئو پروژکتور می پردازد. برای اطلاعات از قیمت پروژکتور اپسون x31 و اطلاعات فنی آن، با کارشناسان ما تماس بگیرید. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31 به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , دیتا ویدئو پروژکتور , ویدئو پروژکتور اپسون X31 , قیمت ویدیو پروژکتور اپسون EB-X31 ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 بهمن 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی