تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برند بنکیو یکی از شرکت های بزرگ در زمینه محصولات الکترونیکی، ویدئو پروژکتورهای با کیفیتی را تولید می کند که توانسته بازار را در اختیار بگیرد. این شرکت در بخش ویدیو پروژکتور همانند سایر محصولات خود، به خوبی ظاهر شده و امکانات امروزی را در کنار کیفیت بالا جای داده است. تنوع در ویدئو پروژکتور بنکیو  BenQ بالاست اما برخی از مدل ها مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است. این بار به بررسی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531 می پردازیم، زیرا علاقمندان بسیاری دارد.

ویژگی های ظاهری و کلی ویدئو پروژکتور بنکیو MS531

ویژگی های ظاهری و کلی ویدئو پروژکتور بنکیو MS531

معمولا محل هایی مانند مدارس، کلاس های آموزشی، سالن ها و دفاتر مدیران نیازمند وجود یک دیتا ویدئو پروژکتور هستند تا بتوانند مطالب را بصورت عملی و کاربردی به مخاطبان خود منتقل نمایند. ویژگی های ظاهری و کلی ویدئو پروژکتور بنکیو MS531 نشان می دهد که این کمپانی توانسته به نیاز کاربران خود رسیدگی کند و بسیاری را راضی نگه دارد. ویدئوپروژکتور بنکیو S531 تنها 2.38 کیلوگرم وزن دارد و با ابعاد 99*241*332 میلی متر خود، چه بروی سقف و چه بر روی میز و زمین قابل استفاده است. طراحی دیتا پروژکتور بنکیو 531 جدید بوده و به زیبایی محل نصب خود می افزاید. شرکت سازنده این ویدئو پروژکتور توصیه می کند تا برای بهترین کارایی آن را در فاصله 0.76 تا 7.6 متری از پرده نمایش قرار دهید.

ویژگی های فنی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531

ویژگی های فنی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531

از مهمترین و اساسی ترین ویژگی های یک ویدیو پروژکتور داشتن یک لامپ با کیفیت و مناسب است. برای مقایسه قیمت انواع لامپ ویدئو پروژکتور، کارشناسان ایده برتر، اطلاعات لازم را در اختیار شما خواهند گذاشت. دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531 از لامپی بهره می برد که 10000 ساعت عمر دارد. شدت روشنایی این ویدئوپروژکتور بنکیو، 3300 انسی لومنز است که در محیط های بسیار روشن نیز قابل استفاده است. تکنولوژی ساخت ویدیو پروژکتور BenQ MS531 از نوع DLP بوده و وضوح تصویر 800*600 SVGA دارد. کنتراست که از جمله عوامل مهم در کیفیت تصویر است 1:15000 تعیین شده است. با وجود پورت های RGB /Y Pb PR input connector Audio / Video /vga/Dual HDMI, USB TypeB، دیگر نگران اتصال دستگاه به تجهیزات مختلف نخواهید بود. با توجه به ویژگی های فنی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531 و با داشتن این امکانات، قیمت ویدئو پروژکتور ms531 بسیار مناسب بوده و همه می توانند آن را خریداری نمایند.

جمع بندی

خوشبختانه شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی بنکیو BenQ در تهران را داراست و به عنوان مرکز خرید ویدئو پروژکتور، به علاقمندان به خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531 کمک می کند بدون واسطه و نگرانی از اصالت دستگاه، آن را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند. علاوه بر این تمامبی محصولات عرضه شده توسط این شرکت گارانتی اصلی را با خود دارند. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531 به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , ویدیو پروژکتور , ویدئوپروژکتور بنکیو , دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو MS531 , فروش ویدئو پروژکتور بنکیو ms531 ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 9 اسفند 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی