پرینتر-سه-کاره-وایرلس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همانطور که می دانید یکی از ماشین های اداری پرکاربرد، پرینتر است. اهمیت و کارایی چاپگر به میزانی رسیده است که از ادارات گرفته تا منازل، همه از آن استفاده می کنند. در بین تنوع زیاد این دستگاه، پرینتر چندکاره جایگاه خوبی دارد، زیرا با یک تیر چند نشان زده است. معمولا کاربران خانگی و یا اداری که به دنبال کارهای تخصصی و حجم بالا نیستند، یک پرینتر چند کاره تهیه می کنند تا علاوه بر پرینتر، دستگاه هایی مانند اسکنر و کپی را نیز بدست آورند. در این بین، معمولا پرینترها سه کاره هستند که می توانند از نوع پرینتر سه کاره لیزری و یا پرینتر سه کاره جوهر افشان باشند. اما گذشته از مدل آنها، خریداران بیشتر به دنبال پرینتر سه کاره وایرلس هستند تا بتوانند بدون نیاز به کابل با دستگاه در ارتباط بوده و درخواست های پرینت خود را ارسال کنند. علاوه بر این، قیمت پرینترهای سه کاره در مقایسه با خرید تک تک دستگاه ها مقرون به صرفه تر است.

خرید پرینتر سه کاره وایرلس

خرید پرینتر سه کاره وایرلس

امروزه برندهای خوشنامی بهترین پرینترهای بازار را تولید می کنند مانند پرینتر سه کاره لیزری اچ پی و پرینتر سه کاره لیزری کنون. از همین جهت، کیفیت بالایی خواهند داشت . امروزه با وجود سرعت بالای پیشرفت همه جانبه، خرید پرینتر سه کاره وایرلس رونق بیشتری پیدا کرده است. همه ما به دنبال آسان تر کردن زندگی خود هستیم که با وجود تجهیزی مانند پرینتر سه کاره بی سیم انجام کارها ساده تر می شود. در بازار هر برندی که پرینتر چندکاره تولید می کند، با توجه به سیاست های مجموعه و شرکت خود، ویژگی هایی را به محصول می افزاید که همین موضوع در قیمت پرینترهای وایرلس تاثیر گذار است. برای نمونه برخی از محصولات از نوع پرینتر سه کاره رنگی هستند که به همان نسبت ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند که در عوض می توانید بصورت رنگی چاپ بگیرید. شرکت ایده برتر مفتخر است تا با در دست داشتن نمایندگی رسمی برندها برتر دنیا، محصولات با کیفیت آنها را نیز با گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز عرضه کند.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: پرینتر, پرینتر وایرلس, پرینتر بی سیم, پرینتر سه کاره لیزری, خرید پرینتر سه کاره اچ پی, قیمت پرینتر سه کاره کنون ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 اسفند 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی