ساخت دستگاه تایپ افکار Alter Ego
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اخیرا دانشمندان موفق به ساخت دستگاهی شده اند که می تواند افکار کاربر را بخواند و در کامپیوتر تایپ کند. این دستگاه با صحت عملکرد 90 درصد، قابلیت خوانش امواج مغز را دارد و می تواند جملات را قبل از بیان شدن به کامپیوتر منتقل کرده و تایپ کند. این دستگاه جالب و فوق العاده که Alter Ego نام دارد، در سکوت کامل، افکار فرد را می خواند و به کامپیوتر انتقال می دهد. زمانی که فرد تصمیم می گیرد جمله ای را به زبان بیاورد، مغز یک سیگنال به عضله های صورت می فرستد. AlterEgo با تشخیص این سیگنال ها بدون اینکه کاربر جمله ای را به زبان بیاورد، عملیات تایپ کردن را انجام می دهد.

حتما بخوانید: هدست تایپ کردن با استفاده از قدرت ذهن

دستگاه تایپ افکار Alter Ego ساخته شد

دستگاه تایپ افکار Alter Ego ساخته شد

به بیان دقیق تر باید بگوییم که در داخل این دستگاه سنسورهایی تعبیه شده که 7 بخش مهم و کلیدی را در گونه، فک و چانه بررسی می کنند و از این طریق کلمات را شناسایی می نمایند. این سنسورها سیگنال های عصبی در بخش عضلات فک و صورت فرد را رصد می کنند. در واقع این سیگنال ها زمانی که کاربر جمله ای را در ذهن خود بیان می کند، ارسال می شوند. Alter Ego قابلیت تشخیص اعداد 0 تا 9 و نیز 100 واژه مختلف را دارد.

توسط دانشمندان دانشگاه MIT دستگاه تایپ افکار Alter Ego ساخته شد. طبق بیانات سازنده Alter Ego، این دستگاه در واقع یک گجت پوشیدنی است که به کاربر قدرت فوق العاده ای می دهد. این گجت یک سیستم رایانشی دارد و مستقیما به یک برنامه متصل می شود. همچنین قابلیت جستجو در گوگل نیز در آن گنجانده شده است. در ادامه خوب است بدانید که در دستگاه Alter Ego دو هدفون نیز قرار داده شده که ارتعاشات استخوان های صورت و گوش داخلی را منتقل کنند. جالب این که هدفون ها گوش کاربر را نمی پوشانند و در فرایند محاوره و ارتباط وی با دیگران نیز اختلالی ایجاد نمی نمایند. همچنین لازم به ذکر است که شرکت های دیگری نیز مانند Neuralink در صدد ساخت دستگاه های مشابه هستند.

برای دستیابی به اخبار روز تکنولوژی به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: کامپیوتر , دستگاه تایپ افکار , ساخت دستگاه تایپ افکار , تایپ افکار Alter Ego , تایپ افکار , AlterEgo , اخبار روز تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 18 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی