مقایسه فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور از لحاظ منبع نوری به کار رفته در دستگاه در دو نوع ویدئو پروژکتور لیزری و ویدئو پروژکتور لامپی وجود دارد. عموما در ساختار ویدئو پروژکتور، لامپ به کار می رود که عمر مشخصی داشته و بعد از مدتی نیاز به تعویض دارد. اما مدتی است که لیزر جایگزین لامپ در ویدئوپروژکتور قرار گرفته است. در حال حاضر در ویدئو پروژکتور های لیزری، لیزر حالت جامد یا solid state به کار می رود که روشنایی بسیار بالا، دامنه گسترده تر برای رنگ ها و همچنین مشکی تیره تر دارد. این نوع ویدیو پروژکتور نیازی به تعویض لامپ نداشته و از این طریق باعث صرف جویی در زمان و هزینه کاربر خواهد شد. 

مقایسه و بررسی فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی

مقایسه و بررسی فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی

از دیگر قابلیت ها و مزیت های دیتا ویدئو پروژکتور لیزری امکان استفاده مداوم در زمان های طولانی است. دیتا پروژکتور با منبع نوری لیزر برای کاربردهای سنگین و در تمام طول روز، انتخاب ایده آلی هستند و مانند مدل های سنتی ویدئو پروژکتور لامپی بعد از مدتی داغ نمی کنند. همچنین روشنایی سفید و رنگی آنها برای مدت بسیار بیشتری حفظ شده و یکنواخت باقی می ماند. در ادامه مقایسه و بررسی فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی خوب است بدانید که نصب ویدیو پروژکتور لیزری نسبت به نصب ویدئوپروژکتور لامپی بسیار آسانتر بوده و آزادی عمل بیشتری برای این کار وجود دارد. مثلا برخی از مدلهای پروژکتور لیزری را می توانید در هر زاویه ای از شعاع 360 درجه قرار دهید. به علاوه برای بهتر مزیت های ویدئو پروژکتور لیزری می توانیم به ضعیف نشدن لامپ دستگاه در طول زمان، خاموش و روشن شدن فوری و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کنیم. 

حتما بخوانید: خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب

شاید برایتان جالب باشد که بعضی از نقاط ضعف ویدئو پروژکتورهای لیزری را نیز بیان کنیم. این نوع ویدئو پروژکتورها قیمت بالاتری دارند و به همین علت به صورت گسترده از آن ها استفاده نمی شود. البته اگر هنگام خرید یک ویدئو پروژکتور لامپی، هزینه نگه داری و تعویض لامپ آن را هم در نظر بگیرید، در نهایت مدل لیزری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

شما می توانید با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید و برای پیدا کردن ویدئو پروژکتور مناسب خود با بهترین قیمت و نیز خرید ویدئو پروژکتور با کارشناسان ایده برتر مشورت نمایید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , دیتا ویدئو پروژکتور , ویدئو پروژکتور لیزری , ویدیو پروژکتور لامپی , خرید ویدئوپروژکتور لیزری ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 21 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی