تحلیل و بررسی فیش پرینتر میوا Meva TP 1000
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه ورود فناوری های جدید در همه جوانب اجتناب ناپذیر است که لوازم و تجهیزات فروشگاهی را نیز در بر میگیرد. فیش پرینتر از جمله تجهیزاتی است که بسیاری از فروشگاه ها، رستوران ها و مکان های تجاری برای دادن نوبت و یا امور دیگر از آن بهره می برند. کاربرد فیش زن به قدری زیاد شده است که برخی از فروشگاه و رستوران ها نمی توانند نبود آن را تصور کنند. شرکت میوا نیز در همین راستا توانسته پرینتر صدور فیش با کیفیتی تولید کند که کیفیت آن زبانزد مصرف کنندگان است. فیش پرینتر میوا Meva TP 1000 از مدل های پر مصرف و قابل اعتمادی است که در این مقاله به بررسی آن خوهیم پرداخت.

ویژگی های کلی و ظاهری فیش پرینتر میوا TP 1000

ویژگی های کلی و ظاهری فیش پرینتر میوا TP 1000

وجود فیش پرینتر میوا Meva TP 1000 به شما این اطمینان را می دهد که بدون نگرانی و البته با سرعت بالا می توانید فاکتور اقلام خریداری و یا سفارش شده را صادر کنید. البته فیش زن میوا 1000 تنها کار چاپ فاکتور و یا نوبت دهی را به عهده ندارد و می تواند فعالیت های دیگری را نیز مانند بارکد به چاپ برساند. اگر این فیش پرینتر حرارتی را با مدل های مشابه مقایسه کنید، به سرعت و دقت بالای آن پی خواهید برد. در فیش پرینتر میوا 1000 می توانید فاکتور خود را با دقت 203 dpi و با سرعت 260 میلی متر در ثانیه به چاپ برسانید که سرعت بالایی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های کلی و ظاهری فیش پرینتر میوا TP 1000 وجود درگاه LAN در کنار پورت سریال و USB است که در اتصال های مختلف کمک فراوانی می کند.

ویژگی های فنی فیش پرینتر میوا Meva TP 1000

ویژگی های فنی فیش پرینتر میوا Meva TP 1000

فیش پرینتر میوا Meva TP 1000 ابعادی معادل 138 × 145 × 190 ميلي متر و وزن 1250 گرم دارد که به خوبی روی هر میزی جای می گیرد. برای بیان ویژگی های فنی فیش پرینتر میوا Meva TP 1000 باید بگوییم که عرض قابل چاپ پرینتر صدور فیش میوا 1000 به میزان 80 میلی متر است و از برش دهنده اتوماتیک نیز بهره می برد. این کاتر خودکار در پرینتر حرارتی میوا 1000 می تواند بصورت اتوات بعد از چاپ قبض، آن را بریده و جدا کند که با توجه به کیفیت آن، می تواند تا یک میلیون بار برش عمر کند. فیش پرینتر حرارتی میوا 1000 از فناوری چاپ حرارتی استفاده می کند که می بایست از رول های کاغذی مخصوص خود استفاده کند.

جمع بندی            

مجموعه ایده برتر پارسیان از کارشناسان خود خواسته است تا فیش پرینتر میوا Meva TP 1000 را مورد بررسی قرار دهند تا تمامی ویژگی های آن را بشناسند که پس از بررسی های تکمیلی، نظر همه متخصصان مثبت بوده و این دستگاه را پیشنهاد می دهند. علاوه بر این، بنظر می رسد که قیمت فیش زن حرارتی با ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه بوده و می تواند انتخاب خوبی برای مشتریان باشد. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر فیش پرینتر میوا Meva TP 1000 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: فیش پرینتر میوا Meva TP 1000

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: فیش پرینتر , فیش زن , فیش پرینتر میوا , پرینتر فیش زن میوا , فیش پرینتر حرارتی میوا TP 1000 , قیمت فیش پرینتر میوا TP 1000 ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی