سری جدید تلویزیون های سامسونگ Q8F
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت سامسونگ Samsung تولید کننده مطرح و معتبر تجهیزات دیجتالی متنوع از جمله انواع مانیتور، مانیتور صنعتی، ویدئو وال، ساینیج دیجیتال و همچنین ماشین های اداری نظیر پرینتر، اسکنر و ... می باشد. یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی سری جدید تلویزیون های QLED است که در ابتدای سال جاری رونمایی شده است. از جمله ویژگی های  سری جدید تلویزیون QLED سامسونگ می توان به زاویه دید بهتر، کنتراست بالاتر، وضوح رنگ بالا و رنگ های مشکی و تیره بسیار عمیق اشاره کرد. همچنین در این سری نمایشگرهای جدید سامسونگ که Q8F نام دارد، ویژگی Mode Ambient به همراه کابل نامرئی و بیکسبی نیز به کار رفته است.

حتما بخوانید: سری جدید ساینیج دیجیتال سامسونگ مدل IF-D

معرفی سری جدید تلویزیون های سامسونگ Q8F

معرفی سری جدید تلویزیون های سامسونگ Q8F

در ادامه معرفی سری جدید تلویزیون های سامسونگ Q8F  و برای بیان بهتر و واضح تر Mode Ambient خوب است بدانید که وجود این مشخصه باعث می شود که در زمان هایی که شما در حال تماشای تلویزیون نیستید هم اطلاعات مفیدی را از طریق این مونیتور دریافت کنید. بنابراین شما می توانید در تمام طول روز از سرتیتر اخبار، گزارش ترافیک و وضعیت آب و هوا را مطلع شوید. وجود کابل نامرئی که بیش از 15 متر طول دارد به شما کمک می کند که تلویزیون را در مکان دلخواه قرار دهید.

در ادامه نیز برای توضیح بهتر قابلیت bixby باید بگوییم که وجود این دستیار صوتی در تلویزیون های هوشمند Q8F سامسونگ کار شما را برای تنظیم تلویزیون و پیدا کردن محتوای مورد نظر بسیار راحت می کند. در واقع این قابلیت به عنوان یک پلتفرم هوشمند قابلیت دریافت فرمان های صوتی را برای نمایشگر فراهم می کند تا نمایش فیلم و محتوای مورد نظر کاربر و نیز کنترل دستگاه های متصل به تلویزیون بهتر انجام شود. همچنین ویژگی Universal Guide به شما کمک می کند تا بین سرویس های مورد پشتیبانی جستجو نمایید. شما می توانید برای خرید مانیتور سامسونگ و همچنین دریافت قیمت مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور صنعتی , مانیتور صنعتی سامسونگ Q8F , خرید مانیتور صنعتی سامسونگ , تلویزیون جدید سامسونگ Q8F ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی