تحلیل و بررسی پرینتر لیزری کانن Canon 6030W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نقش پرینتر را نمی توان در پیشرفت و سرعت دادن به کارهای امروزی نادیده گرفت. در همین راستا با ظهور پرینتر لیزری نیز کیفیت و دقت و البته سرعت این عمل نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافت. شرکت کنون نیز که از غول های فناوری و تولید ماشین های اداری به حساب می آید، در این زمینه سرمایه گذاری بزرگی انجام داده است و مدل های متنوعی را روانه بازار کرده است. پرینتر لیزری کانن Canon 6030W یکی از این موارد است که در این مقاله آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری کنون 6030W

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری کنون 6030W

پرینتر لیزری کانن Canon 6030W از سری پرینترهای تک کاره این شرکت محسوب می شود و از فناوری لیزر برای انجام عمل پرینت استفاده می کند. پرینتر کانن 6030 مناسب افراد و شرکت هایی است که صرفا قصد پرینت سیاه و سفید را دارند و انتظار بیشتری از آن نخواهند داشت. با توجه به ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری کنون 6030W، این مدل پرینتر لیزری کنون Canon قادر است تا با سرعت 18 برگ در دقیقه، عمل چاپ را انجام دهد. قیمت پرینتر کانن 6030dw نیز یکی از عوامل مهم در فروش بالای این محصول است، زیرا در مقایسه با امکانات آن، مقرون به صرفه است. به هر حال باید گفت که این پرینتر کنون می تواند تا اندازه A4 با شما همراه باشد و ظرفیت سینی آن نیز 150 برگ بیشتر نیست.

ویژگی های فنی پرینتر لیزری کانن 6030W

ویژگی های فنی پرینتر لیزری کانن 6030W

پرینتر لیزری کانن Canon 6030W قادر است تا با رزولوشن 600x600 dpi عمل پرینت را انجام دهد و 32 مگابایت حافظه دارد. اگر تعداد برگه هایی که قصد دارید پرینت کنید در یک ماه بیشتر از 5000 برگ محدود می شود، پرینتر کانن 6030dw گزینه مناسبی برای شماست. برای بیان دقیق تر ویژگی های فنی پرینتر لیزری کانن 6030W، باید اشاره کنیم که کارتریج پرینتر کنون 6030 تا چاپ 1600 برگ را همراهی خواهد کرد. نکته مهم در خرید پرینتر لیزری تک‌ کاره این برند باید اشاره کنیم، قابلیت چاپ دورو آن خواهد بود و به همین دلایل می توان گفت که قیمت پرینتر لیزری تک کاره برند کنون مقرون به صرفه بوده و با این ویژگی ها می تواند انتخاب مناسبی باشد.

جمع بندی

با وجود ویژگی های بسیار خوبی که در پرینتر لیزری کانن Canon 6030W مشاهده می کنید، بنظر می رسد می توان از آن به خوبی بهره برد. شرکت ایده برتر پارسیان نیز که قیمت پرینتر لیزری را در برندهای مختلف مورد بررسی قرار داده است، توصیه می کند در هنگام خرید، نگاه ویژه ای به این پرینتر داشته باشید. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030W به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030W

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر کنون 6030 , پرینتر کانن 6030W , خرید پرینتر لیزری کانن 6030W ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 8 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی