تحلیل و بررسی پلاتر اپسون Epson SC-T3200
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه صنعت چاپ به لطف دستگاه هایی مانند پلاتر پیشرفت عظیمی پیدا کرده و می تواند با سرعت و دقت بیشتری در این خصوص ادامه دهد. ممکن است برخی به خوبی ندانند که دستگاه پلاتر چیست؟ که در پاسخ باید گفت که دستگاه پلاتر را می توان همان پرینتر دانست که می توان از آن استفاده صنعتی داشت. شرکت های معدودی توانسته این دستگاه را با کیفیت بالا تولید و عرضه کنند که از جمله آنها شرکت اپسون Epson است. پلاتر اپسون Epson SC-T3200 از مدل های محبوب این شرکت به حساب می آید که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های کلی و ظاهری پلاتر اپسون SC-T3200

ویژگی های کلی و ظاهری پلاتر اپسون SC-T3200

پلاتر اپسون Epson SC-T3200 یک پلاتر با ابعاد 1117*813*1050 میلی متر و وزنی معادل 67 کیلوگرم است. این پلاتر اپسون Epson که برای کارهای گرافیکی، چاپ نقشه های تبلیغاتی و جغرافیای و مهندسی در نظر گرفته شده است، کیفیت بالایی دارد. مواد مصرفی پلاتر اپسون 3200 از نوع Photo Black, Matte Black, Cyan, Yellow, Magenta است. علاوه بر ویژگی های کلی و ظاهری پلاتر اپسون SC-T3200 که ذکر شد باید بگوییم که این پلاتر که با همه سیستم عامل ها سازگار است دارای پورت های Ethernet , USB 2.0 است ویک صفحه نمایش برای کنترل دارد.

ویژگی های فنی پلاتر اپسون Epson SC-T3200

ویژگی های فنی پلاتر اپسون Epson SC-T3200

از آنجایی که پلاتر اپسون Epson SC-T3200 برای چاپ کارهای گرافیکی مناسب است، می تواند با وضوح 1440*2880 dpi تصاویر را چاپ کند. پلاتر اپسون t3200 علاوه بر کیفیت بالا، سرعت خوبی نیز داشته و قادر است با 46.3 متر مربع در ساعت به فعالیت خود ادامه دهد. برای توضیح دقیق تر ویژگی های فنی پلاتر اپسون Epson SC-T3200 باید بدانید که یکی از مهمترین بخش های دستگاه پلاتر هد دستگاه است که در این مدل از فناوری micro piezo TFP استفاده شده است. تمامی این امکانات در کنار قیمت پلاتر t3200 که قرار می گیرند، مقرون به صرفه بودن آن را می توان نتیجه گرفت.

جمع بندی

شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی فروش پلاترهای اپسون Epson با استفاده از تجربه خود در این زمینه، از کارایی پلاتر اپسون Epson SC-T3200 اطمینان حاصل کرده و به جرات می تواند ادعا کند که این مدل جزو بهترین هاست. اگر به دنبال سایر مدل ها مانند پلاتر سابلیمیشن اپسون Epson باشید، شرکت ایده برتر پارسیان قادر است تا نیاز شما را تامین سازد. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پلاتر اپسون Epson SC-T3200 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: پلاتر اپسون Epson SC-T3200

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: پلاتر , دستگاه پلاتر , پلاتر اپسون T3200 , خرید پلاتر اپسون SC-T3200 , قیمت پلاتر سابلیمیشن اپسون ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی