قیمت چاپگر حرارتی اپسون
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چاپ فیش، چاپ فاکتور و امثال این موارد، امروزه به عهده چاپگر حرارتی است. این چاپگر همانطور که از نامش پیداست، با استفاده از حرارتی که هد آن تولید می کند، می تواند روی رول چاپگر حرارتی مخصوص، اطلاعات مورد نظر شما را چاپ نماید. تمامی فروشگاه ها، رستوران و مراکز خرید، نمونه ای از این پرینتر را دارند که به مدیریت فروش و کمک فراوانی کند. بطور کلی پرینتر حرارتی در انواع مختلف با سرعت و وضوح متفاوتی تولید شده اند. شرکت موفق اپسون که در زمینه ساخت پرینترها زبانزد است، با تولید انواع چاپگر حرارتی اپسون در بازار به رقیب اصلی سایر برندها تبدیل شده است. علت این موفقیت کیفیت بالای محصولات است که البته با امکانات بی نظیری ترکیب شده است. هر چقدر سرعت و کیفیت چاپ پرینتر بالا باشد قیمت نیز بالاتر می رود. البته گزینه هایی مانند تنوع اتصالات و قابلیت متصل شدن به دستگاهیی مانند کشوی پول نیز در قیمت چاپگر حرارتی اپسون اثر پذار است.

قیمت انواع چاپگر حرارتی اپسون

قیمت انواع چاپگر حرارتی اپسون

شرکت ایده برتر پارسیان وبسایت فروشگاهی را بصورت اینترنتی راه اندازی کرده است تا بتوان قیمت انواع چاپگر حرارتی اپسون را بصورت دقیق و روزانه مشاهده کنید. علاوه بر این، می توانید امکانات چاپگر حرارتی اپسون را در کنار قیمت رویت کرده و پس از مقایسه خرید نمایید. قیمت چاپگر حرارتی اپسون به گونه ای اعلام می شود که همه بتوانند از فناوری این شرکت بهره مند شوند. نمایندگی ها و مراکز فروش مجاز پرینتر حرارتی موظف هستند تا قیمت را در یک بازه مشخص ارائه کنند.

مجموعه ایده برتر پارسیان نیز بر همین مبنا و در راستای مشتری مداری و جلب رضایت مشتری، قیمت پرینتر حرارتی اپسون و می توان گفت همه محصولات خود را بصورت رقابتی ارائه می کند. شکی در آن نیست که تمامی فروشگاه ها، فروش محصولات را به عنوان هدف نهایی خود دارند، اما چگونگی رسیدن به این هدف نیز بسیار مهم است و نباید حقوق مشتری زیر پا گذاشته شود. برای اطلاع از قیمت پرینترهای حرارتی صدور فیش می توانید به وبسیات فروشگاهی مجموعه مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: چاپگر , چاپگر حرارتی , چاپگر حرارتی اپسون , قیمت چاپگر حرارتی اپسون , قیمت پرینتر حرارتی اپسون ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی