ویدئو وال LED
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در اتاق های کنترل، استادیوم ها و سایر مکان های عمومی، صفحه نمایش های بزرگی که از تعدادی مانیتور، ویدئو پروژکتور و یا تلویزیون تشکیل شده اند به چشم خورده می شود که به آنها ویدئو وال گفته می شود. این نمایشگرها حاشیه باریکی دارند و ابعاد قابل تغییری دارند به این صورت که قابلیت شکل گیری بر اساس سلیقه و نیاز کاربر را دارند.

حتما بخوانید: ویدئو وال چیست؟

از جمله مزیت هایی که در ویدیو وال ها به شدت مورد توجه قرار گرفته است تکنولوژی LED به کار رفته در آن است که در ادامه به شرح مختصر آن خواهیم پرداخت.

ویدئو وال LED چیست؟

ویدئو وال LED چیست؟

اساس کار تکنولوژی ال ای دی یا LED، پدیده ی برق تابتاناکی است. در ساختار این تکنولوژی معمولا لنزی وجود دارد که نور را در جهت خاصی پخش می تاباند و برای هر پیکسل، از سه رنگ قرمز، آبی و سبز استفاده می کند. ویدئو وال های led تا 12000nits  روشنایی دارند که این میزان روشنایی در سایر تکنولوژی های موجود مانند LCD با استفده از سیستم های بسیار پیچیده قابل اجرا است. از مزیتهایی که یک ویدیو وال LED در بردارد می توان به طیف رنگ هایی که توانایی تولید دارد اشاره کرد. نورهای سبز، آبی و قرمز در این دستگاه ها محدوده بسیار باریک تری دارند و باعث می شوند تا رنگ های عمیق تر با گستردگی بیشتری تولید شوند. علاوه براین یک دستگاه ویدئووال LED طول عمر بالایی و مصرف انرژی پایین تری دارند. طوری که برخی از این دستگاه ها نیازی به خنک کننده ندارند و به اندازه کافی خنک می باشند.

این نکته را در نظر داشته باشید که هر چقدر فاصله میان پیکسل های یک صفحه نمایش کمتر باشد تعداد پیکسل بیشتری درفضا قرار میگیرند. به همین خاطر ویدئو وال هایled  دامنه ی وسیعی از پیکسل ها دارند که سایز آنها از 1 میلی متر تا 20 میلی متر می باشد و هر قدر سایز پیکسل ها کوچکتر باشد برای استفاده های داخلی و سبک تر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دریافت قیمت ویدئو وال در هر برندی مانند سامسونگ، پاناسونیک، ال جی، فیلیپس و ... می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 02173027 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: ویدئو وال , ویدیو وال , ویدیو وال LED , ویدئو وال LED , ویدئو وال چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی