دستگاه چاپ بنر 1 متری
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از ابزار اطلاع رسانی محیطی و تبلیغات، چاپ بنر است که به وفور در سراسر شهر دیده می شود. این بنرها توسط دستگاه های پیشرفته ای به نام پلاترچاپ می شوند که در اندازه های مختلف وجود دارند. دستگاه چاپ بنر می تواند بنرهایی با عرض مشخص را در طول های دلخواه به چاپ برساند. به دلیل اینکه مواد اولیه این دستگاه بصورت رول عرضه می شوند، طول بنر می تواند به میزان زیادی قابل تغییر باشد اما عرض آن مشخص است. دستگاه چاپ بنر 1 متری یک نمونه از این مدل پلاترهاست که تا عرض یک متر را می تواند چاپ کند. البته این دستگاه ها اندازه های دیگری نیز دارد، مانند دستگاه چاپ بنر 5 متری که برای بنرهایی تا عرض پنج متر کاربرد دارد. این اندازه و ویژگی های کاربردی دیگر دستگاه، تعیین کننده قیمت دستگاه چاپ بنر هستند. به دلیل فناوری هایی که پلاتر دارد، تنها شرکت های بزرگ قادر به تولید آن هستند.

خرید دستگاه چاپ بنر 1 متری

خرید دستگاه چاپ بنر 1 متری

بطور کلی پلاتر را می توان یک چاپگر دانست که در حالت صنعتی تولید می شود. کاربرد این دستگاه را می توانید در عکاسی ها و دفاتر مهندسی جهت چاپ نقشه ها ببینید. دستگاه چاپ بنر عرض 1 متر در چاپخانه ها بیشتر دیده می شود اما با توجه به عرض آن می تواند کاربری های دیگری نیز داشته باشد. دستگاه چاپ بنر 1 متری از نظر برند تفاوت دارد و هر شرکت تولید کننده امکانات مختلفی را با کیفیت های مختلف بر روی آن تعبیه کرده است. بنابراین نمی توان بطور دقیق گفت که بهترین مارک دستگاه چاپ بنر کدام است. برخی ملاک انتخاب را قیمت دستگاه چاپ بنر عرض 1 متر می دانند و برخی نیز کیفیت و یا امکانات آن را در نظر می گیرند. به هر حال هر چه که باشد. خرید دستگاه چاپ بنر 1 متری علاقمندان زیادی دارد.

شرکت ایده برتر پارسیان تلاش کرده است تا عاملیت نمایندگی برند محصولات خود را دریافت کند تا تمامی تجهیزات با گارانتی اصلی و قیمت های واقعی به دست مشتریان عزیز رسیده و رضایت آنها جلب شود.

 

منبع: ایده برتر پارسیان

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

مبلمان اداری  صندلی اداری صندلی کارمندی  صندلی کارشناسی  صندلی مدیریتی  صندلی معاونتی





:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی