چگونه از ریپورت یا بلاک اینستاگرام خارج شویم؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بلاک شدن توسط اینستاگرام بیشتر برای ربات ها و افرادی که به صورت اسپم فعالیت دارند اتفاق میافتد اما گاهی ممکن است گریبان کاربران عادی را هم بگیرد.

چگونه از ریپورت یا بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

اخیرا با بروزرسانی های جدید اینستاگرام و اهمیت ویژه ای که در شبکه های اجتماعی پیدا کرده است، موضوع بلاک شدن اینستاگرام برای بسیاری از افرد اتفاق افتاده است. منظور از بلاک شدن معلق شدن امکان لایک و کامنت است. زمانی که با پیام زیر مواجه می شوید یعنی تا مدتی امکان فعالیت به طور کامل در اینستاگرام را ندارید.

حتما بخوانید: دانلود محتوا در اینستاگرام Instagram

چگونه از ریپورت یا بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

بلاک شدن دلایل گوناگونی دارد که بعدها به آن خواهیم پرداخت اما در حال حاضر برای رفع بلاک کامنت و لایک اینستاگرام اقدامات زیر را دنبال کنید.

متوقف کردن فعالیت‌های اینستاگرام برای ۲۴ تا ۴۸ ساعت

چگونه از ریپورت یا بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

برای رفع بلاک شدن اینستاگرام به مدت 24 تا 48 ساعت فعالیت های خود شامل لایک، کامنت و فالو کردن پروفایل جدید را متوقف کنید.

گاهیی اوقات ممکن است که اینستاگرام به جای مسدود کردن پروفایل، ip شما را فیلتر کرده باشد به همین خاطر نوع اینترنت خود را عوض کنید به عنوان مثال اگر از اینترنت وای فای استفاده کنید به جای آن از اینترنت خط خود استفاده کنید

پروفایل خود را به شبکه های اجتماعی دیگر وصل کنید

بلاک شدن موقت اینستاگرام حاکی از این است که این شبکه اجتماعی پروفایل شما را اسپم در نظر گرفته است بنابراین اگر پروفایل خود را به شبکه های اجتماعی دیگر وصل کنید از این طریق به اینستاگرام پیام می فرستید که شما شخص حقیقی هستید و ربات نیستید. برای اینکار به قسمت Setting رفته و از قسمت Linked Accounts این اقدام را انجام دهید.

چگونه از ریپورت یا بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

حتما بخوانید: تغییرات جدید و کاربردی در استوری اینستاگرام

فرستادن گزارش به اینستاگرام

اگر خودتان میدانیدکه کار اشتباهی انجام داده اید با اینستاگرام این موضوع را در میان بگذارید تا شاید از این طریق بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای فرستادن گزارش به اینستاگرام از قسمت setting به Options رفته و گزینه Report a Problem را انتخاب کرده و مشکل خود را گزارش کنید.

چگونه از ریپورت یا بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

پاک کردن اپلیکیشن‌های افزایش لایک و فالوور اینستاگرام

از دلایلی که به بلاک شدن در اینستاگرام ختم می شود استفاده از اپلیکیشن های افزایش لایک و فالوور است. اگر از چنین نرم افزارهایی استفاده می کنید پس سریع آنها را پاک کنید.

حتما بخوانید: غیرفعال کردن نوتیفیکیشن در اینستاگرام

 در پایان باید بگوییم حتما صبور باشید و از عجول بودن دوری کنید زیرا برطرف شدن بلاک شما در اینستاگرام ممکن است 4 ساعت تا 4 هفته زمان ببرد بنابراین آرامش خود را حفظ کنید. این مورد را هم در نظر بگیرید که شما بار اول به طور موقت بلاک می شوید اما پس از برطرف شدن اگر باز هم به کارهای غیرمجاز خود را تکرار کنید آن وقت به طور دائمی اکانت شما بلاک می شود.

 

منبع: ایده برتر پارسیان

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

 





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 5 خرداد 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی