چاپ سابلیمیشن چیست؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پیشرفت فناوری چاپ در زمینه های مختلف، باعث شده تا امروزه شما بتوانید علاوه بر کاغذ، روی اشیا دیگری نیز طرح های خود را چاپ نمایید که برای رسیدن به این هدف، معمولا چاپ سابلیمیشن استفاده می شود. حال باید گفت که آیا می دانید چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ سابلیمیشن چیست؟

فرآیند کلی این نوع چاپ توسط دستگاه پلاتر صورت می پذیرد که در رابطه با چاپ روی لیوان، پارچه، سنگ، چوب و مواردی از این قبیل، قابل استفاده است. در همین رابطه، تنها کافیست که طرح مورد نظر خود را طراحی کرده و با استفاده از دستگاه چاپ سابلیمیشن، روی جسم مورد نظر خود توسط حرارت بچسبانید.

چاپ سابلیمیشن چیست؟

در فرآیند چاپ توسط پرینتر سابلیمیشن باید اشاره کنیم که این دستگاه توسط چاپ حرارتی عمل کرده و طرح را بر روی اجسام میچسباند. البته این نوع چاپ غیر قابل بازگشت بوده و با شستشو ازبین نمی رود. قیمت پلاتر سابلیمیشن نیز به گونه ای طراحی شده است تا افرادی که نیازمند چاپ بر روی اجسام مختلف هستند، به راحتی بتوانند تهیه نمایند.

کاربرد چاپ سابلیمیشن چیست؟

کاربرد چاپ سابلیمیشن چیست؟

در توضیحات قبلی بیان شد که چاپ سابلیمیشن چیست. بسیاری از چاپخانه های امروزی می توانند با خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن با هزینه های پایین طرح های مشتریان خود را بر روی اجسام مختلف چاپ نمایند که البته سرعت تکمیل فرایند نیز در این حالت به مقدار بسیار زیادی افزایش می یابد.

حتما بخوانید: دستگاه چاپ سابلیمیشن چیست؟

بنظر می رسد به خوبی متوجه شدیم که کاربرد چاپ سابلیمیشن چیست و می توان در چه زمینه هایی از آن بهره برد. البته مدل های این دستگاه نیز مختلف بوده و برای مثال می توانید از دستگاه چاپ سابلیمیشن سه بعدی استفاده نمایید. اما موضوع مهم در این خصوص، اشتراک بین فناوری آنهاست که از این دستگاه از تصعید برای چاپ استفاده می نماید.

کاربرد چاپ سابلیمیشن چیست؟

بنابراین اگر به دنبال دستگاهی می گردید که بتوان با استفاده از آن، روی اجسام و سطوح مختلف چاپ کرد، می توانید قیمت دستگاه چاپ سابلیمیشن را در انواع مختلف از مجموعه ایده برتر پارسیان بخواهید تا با گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش، بهترین مدل ها و معتبرترین برندها را به شما معرفی کند.

منبع: ایده برتر پارسیان

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 5 خرداد 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی