مانیتور ای او سی AOC AG352UCG6
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور ای او سی AG352UCG6

نوع و سایز صفحه نمایش: 35 اینچ
رزولوشن: 3440*1440 dpi
کنتراست: 2500:1

معرفی مانیتور ای او سی AG352UCG6

مانیتور ای او سی AOC مدل AG352UCG6 دارای صفحه نمایش 35 اینچی است که با کیفیت بسیار عالی مخصوص اجرای بازی طراحی شده است. 

این مانیتور مخصوص انواع بازی های رایانه ای و کنسول ها طراحی شده است. به طور حتم می توان گفت که این مونیتور نهایت آن چیزی است که هر گیمری می خواهد به دست بیاورد.

معرفی مانیتور ای او سی AG352UCG6

در ادامه معرفی مانیتور ای او سی AG352UCG6 باید بگوییم که صفحه نمایش این نمایشگر کمی منحنی طراحی شده و یک تجربه مشاهده یکسان را در سرتاسر مانیتور برای مخاطب ایجاد می کند.

چشم انسان منحنی است و از نظر ناحیه زاویه دید دارای محدودیت است، بنابراین انحنای متناسب برای چشم های انسان کاملا ایده آل بوده و منجر به کاهش خستگی در چشم می شود.

طراحی و کیفیت مانیتور AOC AG352UCG6

این مدل مانیتور ای او سی AOC  کیفیت تصویری عالی را ارائه می دهد. شما با استفاده از این نمایشگر گیمینگ می توانید دسکتاپ خود را به مرکز نبرد تبدیل کنید و از هر لحظه هیجان انگیز در بازی خود با صفحه نمایش Ultrawide QHD لذت ببرید.

برای توضیح بهتر و دقیق تر در مورد طراحی و کیفیت مانیتور AOC AG352UCG6 باید بگوییم که این صفحه نمایش با نسبت تصویر 21:9 تصویر پانوراما بسیار بزرگ تر را با رزولوشن فوق العاده در کنار وضوح بالاتر نسبت به یک مانیتور Full HD  16:9 ارائه می دهد.

طراحی و کیفیت مانیتور AOC AG352UCG6

در حقیقت با 2.4 برابر پیکسل بیشتر با کیفیت عالی تصویر و میدان دید وسیع تر به شما یک تجربه بسیار جذاب می بخشد. نمایش جزئیات بیشتر و به شکلی دقیق در کنار دید گسترده تر شما را از عملکرد بی نظیر آن در بهترین بازی ها مطمئن می کند.

مونیتور AG352UCG6 مجهز به تکنولوژی خارق العاده NVIDIA G-Sync است و با سرعت یا نرخ فریم  120Hz روان ترین تجربه بازی را با از بین بردن تداخل فریم ها در نمایش، به حداقل رساندن وقفه و لگ در اختیار شما قرار می دهد.

به این ترتیب در هنگام اجرای بازی صحنه ها بلافاصله ظاهر می شوند، اشیا به نظر واضح تر می رسند، و گیم پلی فوق العاده روان اجرا می گردد.

نرخ فریم 120Hzباعث می شود که در هر لحظه حساس و سریع روی صفحه نمایش AG352UCG6، با حرکت فوق العاده روان و بدون تار شدگی تصویر همراه باشد. 

مانیتور ای او سی AOC AG352UCG6

مانیتور ای او سی AOC AG352UCG6 به فناوری کنترل سایه ها مجهز شده است. کنترل سایه، در حقیقت تنظیمات سریع تصویر در بازی را ممکن می سازد.

مانیتور ای او سی AOC AG352UCG6

به بیان بهتر کاربر از طریق این فناوری می تواند نواحی را که روی صفحه نمایش بیش از حد تیره یا پاک شده هستند، بدون تأثیر بر روی سایر نواحی صفحه نمایش بهبود می بخشد.

علاوه بر این، با فناوری AOC Game Color امکان تنظیم نمودن اشباع رنگ و سطح خاکستری را با 200 سطح و دسته بندی از جزئیات برای دستیابی به تجربه بازی بهتر وجود دارد. 

مونیتور گیمینگ ای او سی AG352UCG6 با فناوری AOC Low-Blue انتشار نور آبی را که انرژی زیادی دارد و برای چشم مضر است، کاهش می دهد.

کارشناسان ایده برتر معتقدند مانیتور گیمینگ ای او سی مدل AG352UCG6 با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شود و خرید آن با توجه به ویژگی های ذکر شده مقرون به صرفه می باشد.

برای دریافت قیمت مانیتور گیمینگ و همچنین خرید آن ها می توانید با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

همچنین مقالات آموزشی سایت ایده برتر مانند راهنمای خرید مانیتور برای بازی برای مطالعه در اختیار شما مشتریان محترم قرار دارد. 

مانیتور ای او سی AOC AG352UCG6





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 دی 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی