مانیتور صنعتی سونی SONY BVM-HX310
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور صنعتی سونی BVM-HX310

نوع و سایز صفحه نمایش: 31 اینچ
رزولوشن: 2160*4096dpi
کنتراست:  1.000.000:1
 

معرفی مانیتور صنعتی سونی BVM-HX310

مانیتور صنعتی سونی مدل BVM-HX310 از دسته مانیتورهای حرفه ای سونی است که به شما اعتماد به نفس و اطمینان کامل را از دریافت تصاویر واقعی می دهد.

برای معرفی مانیتور صنعتی سونی BVM-HX310 باید بگوییم که ارائه کیفیت تصویر بی رقیب 4K HDR در کنار دقت و سازگاری، این مانیتور صنعتیرا مورد تقاضای برنامه های آماده، استودیویی و پس از تولید، مانند فیلمبرداری دیجیتال 4K کرده است.

معرفی مانیتور صنعتی سونی BVM-HX310

نمایشگر صنعتی سونی BVM-HX310 در حقیقت یک مونیتور 4K HDR است که متخصصان و افراد خبره در زمینه رنگ شناسی انتظار آن را می کشند. 

این مانیتور از طیف وسیعی از محدوده رنگ های مطرح در صنعت از جمله DCI-P3، ITU-R BT.2020، S-Gamut3.cine و S-Gamut3 پشتیبانی می کند.

با تولید رنگ با پایبندی و سازگاری به رنگ های ضبط شده در سراسر محدوده روشنایی، مانیتور BVM-HX310 شریکی ایده آل برای تولید فیلم و مراحل پس از تولید با دوربین های سینمایی 4K سونی است.

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی SONY BVM-HX310

برای توضیح در مورد طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی SONY BVM-HX310 باید گفت که مانیتور سونی HX31 از گزینه های مطرح و قابل انتخاب برای ارائه رنگ های خاص و به انجام رساندن وظایف CG می باشد.

شرکت سونی به عنوان بهترین برند مانیتور صنعتی با بهره گیری از پنل های پیشرفته TRIMASTER HX، BVM-HX310 توانسته است در  این محصول به 1000 نیت روشنایی در سرتاسر صفحه نمایش با نسبت کنتراست 1,000,000:1 دست پیدا کند.

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی SONY BVM-HX310

مانیتور BVM-HX310 برای تولید محدوده دینامیکی بالا (HDR) با مناطقی غنی و عمیق از رنگ سیاه در کنار تولید دقیق روشنایی برای مناظر برجسته و درخشان کاملا انتخابی ایده آل و مناسب می باشد.

جالب است بدانید که مونیتور صنعتی SONY BVM-HX310 همراه با پشتیبانی گسترده تر از طیف رنگی نسبت به مانیتورهای معمولی، می تواند تصاویر HDR با وضوح بالا را در کنار نمایش عمق تصویر به شیوه ای واقع گرایانه بازتولید کند.

لازم به ذکر است تنظیمات مانیتور به صورت خودکار پیکربندی می شود، و خطرات خطای انسانی را در تولیدات زنده و تحت فشار کاهش می دهد.

مانیتور صنعتی سونی SONY BVM-HX310

مانیتور صنعتی سونی SONY BVM-HX310 با استاندارد 2.2، 2.4، 2.6 و CRT گاما از انتقال الکترو-نوری (EOTF) استادارد شده برای HDR مانند SMPTE ST.2048 و ITU-R BT.2100 (HLG) پشتیبانی می کند.

مانیتور صنعتی سونی SONY BVM-HX310

هر دو استاندارد برای پاسخگویی به نیازهای صنایع پخش محتوای رسانه ای و سینمایی مورد استفاده قرار می گیرند.

جداول اضافی EOTF برای تولیدات زنده و یا مراحل پس از تولید مانند 2.4 (HDR)، S-Log2 (HDR)، S-Log3 (HDR) و S-Log3 (Live HDR) در نظر گرفته شده اند.

آنها کارکرد آسان را در هنگام تولید محتوای مورد نظر در کنار ارائه محدوده دینامیکی پویا 4K فراهم می کنند.

مانیتور BVM-HX310 از VPID (Video Payload ID) با قابلیت شناسایی EOTF و فضای رنگی و اطلاعات منبع RGB جاسازی شده در سیگنال  SDI پشتیبانی می کند.

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از مراکز فروش مانیتور صنعتی در تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم می باشد.

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی سونی SONY BVM-HX310





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 14 اسفند 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی