پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D55
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر پزشکی سونی UP-D55

دقت : 379 dpi
تکنولوژی چاپ: تصعید رنگ (سابلیمیشن)
سرعت چاپ:20  ثانیه
ظرفیت سینی: 100 برگ

معرفی پرینتر پزشکی UP-D55 SONY

پرینترهای پزشکی از جمله دستگاه های تصویر برداری پزشکی هستند که برای ظاهر کردن عکس های گرفته شده از بدن استفاده می شوند و در سال های اخیر همراه با پیشرفت تکنولوژی تغییرات متعددی داشته و کمک زیادی به پزشکان کرده است.

شرکت سونی از شرکت های فعال در حوزه تولید انواع پرینتر پزشکی لیزری، پرینتر پزشکی حرارتی و پرینتر سه بعدی پزشکی است.

پرینتر پزشکی سونی UP-D55 از تولیدات شرکت سونی که با تکنولوژی حرارتی کار می کند.

این پرینتر پزشکی سونی ابعاد کوچک و جمع و جوری دارد به همین خاطر فضای کمتری را اشغال می کند علاوه بر این می توان به صورت عمودی آن را نصب کنیم.

معرفی پرینتر پزشکی UP-D55 SONY

از پرینتر پزشکی UP-D55 با در نظر گرفتن قابلیت هایی که دارد می توان برای سونوگرافی، جراحی و سایر برنامه های کاربردی صنعتی و علمی استفاده کرد.

به عبارت دیگر معرفی پرینتر پزشکی سونی SONY UP-D55 برای چاپ داده های حاصل از دستگاه های تشخیص پزشکی مانند سی تی، ام آر، دی آر و پرتو گرافی اشعه ایکس پیشنهاد می شود.

پرینتر SONY UP-D55 دارای ابعاد تقریبی 125*280*398میلی متر و وزن تنها 9 کیلوگرم می باشد.

همچنین پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D55 با تکنولوژی رنگ آمیزی، تصاویری با کیفیت عالی در اندازه های برگه های A5 با سرعت چاپ سریع ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی UP-D55

از قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی UP-D55 که موجب متمایز شدن آن در مقایسه با سایر پرینترها شده است، بهره گیری از تکنولوژی خاصی است که هنگام چاپ میزان گرد و غبار بر روی کلیشه را به حداقل می رساند.

علاوه بر این سیستم فن خنک کننده ای به صورت مجزا در پرینتر پزشکی SONY UP-D55 تعبیه شده است که از نشست گرد و غبار بر روی فیلم جلوگیری می کند.

از نظر چاپی، پرینتر پزشکی سونی UP-D55 محدوده چاپ 129*169 میلی متر و رزولوشن 3660 * 5232 پیکسل دارد که تصاویر تشخیص پزشکی را به کمک قابلیت تصعید رنگ با کیفیت چاپی 379 نقطه در اینچ چاپ می کند.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی UP-D55

 در پرینتر چاپ تصاویر پزشکی UP-D55 تصاویر به صورت خودکار اندازه می شوند بنابراین کاربران نیازی به تغییر اندازه تصویر بر روی چاپ ندارند. فقط کافی است تصویر را با هر اندازه در دسترس VGA، SVGA یا XGA ارسال کنید.

هم چنین چاپگر پزشکی سونی UP-D55 به دو سینی عرضه فیلم مجهز است که هر کدام تا ظرفیت 100 برگ را دارند و مطابق با استانداردهای ارتباطات تصویری پزشکی در سراسر دنیا، پرینتر پزشکی UP-D55مجهز به پورت اتصال USBاست.

 Sony UP-D55 مواد مصرفی پرینتر پزشکی

مواد مصرفی پرینتر پزشکی سونی Sony UP-D55 شامل UPC-55 می باشد که سرعت چاپی معادل 20 ثانیه دارد.

 Sony UP-D55 مواد مصرفی پرینتر پزشکی

پرینتر پزشکی UP-D55 عملیات چاپ را بر روی فیلم هایی در اندازه 178*152 میلی متر به چاپ می رساند که حدود 200 تصویر رنگی را چاپ می کند.

پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D55

پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D55 تعمیر و نگهداری آسانی دارد و با تنظیمات راحتی که دارد آن را به پرینتر مقرون به صرفه در صنعت پزشکی تبدیل کرده است.

پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D55

از نقاط قوت این دستگاه قابلیت تنظیم تعادل رنگ است که به کاربران اجازه می دهد تا مناسب ترین حالت را در تصاویر های چاپ شده داشته باشند.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت قیمت و خرید پرینتر پزشکی سونی Sony UP-D55 از طریق شماره 73027-021 با ما در تماس باشید.

پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D55





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 16 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی