تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تصفیه هوا آلن وینیکس Winix 5300-2

صفحه نمایش: ندارد
فضای تحت پوشش: 33.5متر مربع

معرفی تصفیه هوا Winix 5300-2

هدف استفاده از دستگاه تصفیه هوا از بین بردن گرد و غبار، ذرات ریز معلق و الودگی های موجود در یک فضای بسته می باشد. تصفیه هوا وینیکس مدل 2-5300 با توان 70 وات محصول کشور کره می باشد.

تصفیه کننده 2-5300 جایگزین مدل محبوب 5300 شده است. این مدل به گونه ای طراحی شده که برای تصفیه هوا در مکان های زندگی با ابعاد متوسط و بزرگ مانند آشپزخانه ها و یا اتاق خواب ها مناسب می باشد.

معرفی تصفیه هوا Winix 5300-2

حداقل فضایی که تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2 تحت پوشش قرار می دهد 33 متر مربع می باشد و تنها 27.8 دسی بل صدا تولید می کند که برای محیط خانه مناسب است.

 تصفیه هوا خانگی Winix 5300-2 از  2 فیلتر بهره می برد که فیلتر کربن Odor Reducing Carbon Filter برای کاهش بو ،فیلترTrue HEPA باعث جذب 99.97% آلرژی های هوایی و فناوری Winix PlasmaWave می باشد.

قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2

در این قسمت توضیحاتی مرتبط با 3 فیلتر به کار برده شده در دستگاه برای شما خواهیم داد که چه کاربری در تصفیه هوا دارند.

فیلتر True HEPA به طور قابل توجهی و در حدود 99.97% از آلرژن های هوائی 0.3 میکرون و بزرگتر را که از فیلترهای آن عبور می کنند به دام می اندازد. 

فیلتر کربن یا Carbon Filter قابلیت تهویه بوهای نامطبوع از قبیل پخت و پز، سیگار و حیوانات خانگی را دارد به صورتی که ترکیبات آلی فرار VOCs سایر مواد شیمایی را به دام انداخته و میزان آن را به حداقل ممکن کاهش می دهد. همچنین این فیلتر قابل شست و شو بوده تا بتوان اثر بخشی آن را بیشتر کرد.

قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2

در نهایت تکنولوژی PlasmaWave باساخت Hydroxyls به سرعت باکتری ها و گاز های موجود در محیط را بدون تابش هیچ گونه اوزون مضر خنثی می کند.

نشانگر الکترونیکی تعبیه شده در این دستگاه تصفیه هوا به کاربر در مورد تعویض فیلترها در زمان و موقعیت مناسب کمک می کند.

از بهترین قابلیت های این محصول داشتن یک چراغ LED به همراه سنسورهای هوشمند است که کیفیت هوا را بررسی کرده و کاربر را از وضعیت هوا آگاه می سازد.

این تکنولوژی به کار رفته در تصفیه هوا وینیکس مدل Winix 5300-2 به کاربر در مورد زمان و موقعیت مناسب کمک می کند.

تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2

تکنولوژی بکار رفته در تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2 این امکان را فراهم می کند که سرعت فن ها مطابق با نیاز محیطی کاربر تنظیم شود.

 این محصول در جذب ذرات هوائی مانند گرد و غبار، آلودگی ناشی از حیوانات خانگی، بوها و قارچ ها در اتاق های بزرگ بسیار موثر است.

تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2

از دیگر امکاناتی که این محصول دارد این است که توانایی تنظیم فن ها را مطابق با محیط زندگی شما خواهد داشت و بسیار با دوام و کم مصرف بوده و توانسته استاندارد Energy Star را کسب کند.

برای اشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید دستگاه تصفیه هوا و دریافت قیمت تصفیه هوا Winix 5300-2 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی