پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon MAXIFY iB4020
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر کانن MAXIFY iB4020

قابلیت: پرینتر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 23 عکس در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX492

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن iB4020

شرکت کانن یکی دیگر از چاپگر های سری MAXIFY خود را به نام Canon MAXIFY iB4020 عرضه و روانه بازار کرده است. این چاپگر از جمله پرینترهای تک کاره با قابلیت چاپ سیاه و سفید و رنگی می باشد.

پرینتر MAXIFY iB4020 یک چاپگر بی سیم با ظاهری جمع و جور و کوچک است، که با توجه به نیاز چاپی مشاغل کوچک طراحی شده است.

پرینتر جوهر افشان تک کاره مدل MAXIFY iB4020 باهزینه ای مقرون به صرفه تمام اسناد تجاری شما در حالت رنگی و سیاه وسفید را چاپ می کند.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن iB4020

در ادامه معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن iB4020 باید گفت که این پرینتر دارای ظرفیت سینی کاغذ و تانک های جوهر با عملکرد بالا می باشد، که از نظر شرکت ایده برتر پارسیان باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

این پرینتر جوهر افشان تک کاره دارای قابلیت اتصال WiFi می باشد و با نرم افزار Canon print سازگار است که شما می توانید اطلاعات را از طریق گوشی موبایل هوشمند خود با برنامه های محبوب Cloud مثل Flickr ،Facebook، توییتر، Google Drive ،Dropbox به اشتراک بگذارید و سپس چاپ کنید.

با پرینتر جوهر افشان مدل کانن MAXIFY iB4020، حجم بالایی از چاپ اسناد، مدارک و عکس را با هزینه کم و کیفیت بالا ارائه دهید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره کانن MAXIFY iB4020

در مورد پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon MAXIFY iB4020 می توان گفت که سرعت عمل بالا یکی از قابلیت های مهم این دستگاه می باشد که چاپ با جوهر سیاه سفید، تنها در 6 ثانیه امکان پذیر می سازد.

سرعت چاپ با این پرینتر جوهر افشان کانن در حدود 15 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی و 23 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید می‌باشد. 

حداکثر رزولوشن رنگی دستگاه پرینتر تک کاره  MAXIFY iB4020 معادل 1200*600 DPI می باشد که کیفیت و جزییات فوق العاده ای را در هر دو حالت اسناد و عکس ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره کانن MAXIFY iB4020

در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره کانن PIXMA G1200 باید بگوییم که این دستگاه دارای چاپ دو رو خودکار می باشد که باعث کاهش 50 درصدی هزینه مصرفی برای کاربران می شود.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon PIXMA G1200 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان کانن MAXIFY iB4020

پرینتر جوهرافشان کانن MAXIFY iB4120 با مخزن جوهر XL می تواند عملکرد چاپی بالایی را ارائه دهد. این سیستم با چگالی بالا، جوهری فوق العاده انعطاف پذدیر و بادوام دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان کانن MAXIFY iB4020

پرینتر کانن iB4120 از جوهر مصرفی PGI-2200 استفاده می کند که از چهار مخزن تک جوهر به رنگ های قرمز مایل به زرد، زرد، سیاه و سفید ساخته شده است.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع کارتریج پرینتر جوهر افشان با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید. 

پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon MAXIFY iB4020

پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon MAXIFY iB4020 سازگار با محیط زیست است استانداردهای EPEAT، Energy Star و دیگر استانداردهای زیست محیطی را دارد.

پرینتر مدل کانن MAXIFY iB4120، دارای ظرفیت چاپ 30000 برگ در ماه است. در بازار تجهیزات اداری پرینتر های کانن شهرت جهانی دارند.

پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon MAXIFY iB4020

در پایان می توان به این نکته اشاره کرد که پرینتر جوهرافشان کانن iB4020 با یک مخزن جوهر، این امکان را می دهد که در مصرف جوهر صرفه جویی کنید و توانایی چاپ بیشتر با هزینه کمتر را تجربه کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع پرینتر و یا خرید پرینتر به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon MAXIFY iB4020





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی