خرید پرینتر لیزری تک‌ کاره
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شما از پرینتری که می­خواهید بخرید چه انتظاری دارید؟ هر کس از خرید پرینتر هدف خاصی دارد و با توجه به نیازهای خود دست به خرید می­زند ولی تمام افراد بدون استثنا کیفیت بالای پرینت را مد نظر دارند و دوست دارند نسبت به هزینه­ای که می‌پردازند بهترین کیفیت چاپ را داشته باشند. اگر بحث هزینه را کنار بگذاریم و تنها کیفیت را مورد بحث قرار دهیم، قطعا پرینترهای لیزری انتخاب اول خواهند بود. پرینترهای لیزری خود به دو نوع پرینتر تک‌ کاره لیزری و پرینتر چند کاره لیزری تقسیم می­شوند. پرینترهای چندکاره قیمت بالاتری دارند و بیشتر برای ادارات و دفاتر تجاری استفاده می­شوند. این دستگاه­ها توانایی انجام کارهای دیگری مثل کپی و اسکن را نیز دارند. ولی اگر به دنبال خرید یک چاپگر با کیفیت خانگی هستید، می­توانیم به شما پرینترهای لیزری تک‌کاره را معرفی کنیم.

راهنمای خرید پرینتر لیزری تک‌ کاره

 راهنمای خرید پرینتر لیزری تک‌ کاره

پیش از هر چیز باید در نظر داشته باشید که پرینترهای لیزری تک‌ کاره احتمالا وزنی بیش‌تر از آن‌چه که شما تصور می ­کنید دارند و استفاده از آن‌ها در خانه می‌تواند تا حدودی مشکل باشد. اما اگر تصمیم شما مبنی بر خرید این پرینتر قطعی است، باید چند نکته را مد نظر قرار دهید. هر پرینتری هزینه‌ی نگهداری دارد. شما باید هر چند وقت یک بار تونر پرینتر خود را شارژ کنید که می­تواند هزینه‌ی نسبتا بالایی داشته باشد. احتمالا شما چاپگر را در محیطی قرار می­دهید که خودتان در آن‌جا کار می­کنید. در نتیجه باید حتما دقت کنید صدایی که پرینتر ایجاد می­کند به قدری نباشد که برای شما آزار دهنده باشد. میزان مصرف برق پرینتر لیزری نیز مهم است و هزینه ­ای که به شما تحمیل می­کند باید معقول باشد.

پس از ارزیابی هزینه­ های پرینتر، باید امکانات جانبی آن را بررسی کنیم. وجود امکانات جانبی در دستگاه امتیاز بزرگی است مثل قابلیت اتصال مستقیم به شبکه جهانی اینترنت. علاوه بر ویژگی­های بالا، مهم‌ترین ویژگی یک پرینتر لیزری تک‌ کاره، آسانی استفاده از آن است. دستورالعمل‌ های پیچیده در استفاده می­توانند باعث نارضایتی مصرف‌ کننده از پرینتر شوند. تعداد کاغذی که در دقیقه چاپ می­کند معمولا در خرید پرینتر خانگی اهمیتی ندارد ولی اگر در دفتر یا اداره از این پرینتر استفاده می­کنید، باید سرعت چاپ آن را نیز در نظر بگیرید. نوع کاغذی که پرینتر شما استفاده می­کند در همه جا از اهمیت بالایی برخوردار است. چاپگرهای لیزری تک‌ کاره یا چند کاره نمی­توانند رنگ فایل تصویری را دقیقا مانند فایل اصلی روی کاغذ ایجاد کنند. اما اگر از انواعی استفاده کنید که تعداد رنگ‌های بالاتری در تونر دارند، تصویری با رنگ‌های بهتر خواهید داشت.

می­توان معیارهای خرید پرینتر لیزری تک‌ کاره را به طور خلاصه به این شکل مطرح کرد: اندازه‌ی پرینتر و قیمت آن، کیفیت رنگ تصاویر، آسان بودن استفاده از آن، سرعت چاپ و نوع کاغذ مصرفی، مصرف برق و صداهای اضافی، تعداد رنگ تونر و سایر امکانات جانبی.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 12 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی