میز جلو مبلی اداری آسمان راما Rama Aseman
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

میز جلو مبلی راما مدل Aseman

جنس : ملامینه
شکل هندسی: مثلث
جنس صفحه : شیشه

طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری آسمان راما

شرکت راما چوب یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید مبلمان اداری محسوب می شود که از جمله محصولات آن می توان به میز مدیریتی، صندلی اداری، کمد و کتابخانه اشاره کرد.

میز جلو مبلی آسمان یکی از تولیدات پرطرفدار این شرکت است که از طراحی ظاهری مدرن و خاصی بهره می برد. این میز که در ابعاد 60*45*50 سانتی متر در بازار موجود می باشد، از یک صفحه شیشه ای تقریباً مثلثی و پایه هایی به شکل دندانه از جنس ام دی اف تشکیل شده است.

طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری آسمان راما

با توجه به اینکه یک روکش شیشه ای به کار برده شده در میز جلو مبلی آسمان راما را پوشانده، این میز از مقاومت مطلوبی در برابر خراشیدگی برخوردار می باشد. این نوع طراحی باعث شده تا میز جلو مبلی اداری آسمان راما Rama Aseman برای استفاده در اتاق هایی با دکوراسیون بروز و مدرن کاربرد بالایی داشته باشد.

میز جلو مبلی اداری آسمان راما Rama Aseman

میز جلو مبلی اداری آسمان راما Rama Aseman دارای رنگ بندی است و به شما اجازه می دهد تا رنگ دلخواه خود را از میان آنها با توجه به سایر مبلمان اتاقتان انتخاب کنید.

میزهایی که صفحه آنها شیشه ای است، معمولاً آسیب پذیری بالایی در برابر ضربه دارند و باید در استفاده آنها دقت زیادی داشته باشید.

اما صفحه جلو مبلی راما مدل آسمان از جنس شیشه 8 میل سکوریت بوده و از استحکام بالایی در برابر صدمات احتمالی برخوردار است.

میز جلو مبلی اداری آسمان راما Rama Aseman

دیگر مواد اولیه به کار رفته در میز جلو مبلی اداری نیز از کیفیت مطلوبی بهره می برند. به عنوان مثال PVC و الیت به کار برده شده در آن ساخت ترکیه و چسب PVC آن ساخت اسپانیا است.

میز جلو مبلی شیشه ای با کیفیت ساخت مطلوب و طراحی ظاهری خاص و متفاوت خود برای استفاده در شرکت های استارت آپی، مطب پزشکان، ادارات و کسب و کارهای بروز کاملاً مناسب می باشد.

برای کسب اطلاع از قیمت میز جلو مبلی اداری آسمان راما Rama Aseman و خرید میز جلو اداری می توانید با کارشناسان ایده برتر در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

میز جلو مبلی اداری آسمان راما Rama Aseman





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 3 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی