پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA MP560
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر کانن PIXMA MP560

قابلیت: پرینتر، اسکنر و کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 9.2 تصویر در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 6 تصویر در دقیقه
رزولوشن چاپ: سیاه و سفید 600*600 dpi و رنگی 2400*9600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان کانن MP560

پرینتر کانن Canon PIXMA MP560 یک چاپگر جوهرافشان سه کاره است با قابلیت چاپ عکس است که از دیگر قابلیت های آن می توان به امکان اتصال بی سیم و چاپ دو رو اتوماتیک اشاره کرد.

از این پرینتر علاوه بر پرینت به دو صورت سیاه و سفید و رنگی، می توان برای اسکن و کپی اسناد نیز استفاده کرد.

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان کانن MP560

چاپگر جوهر افشان کانن PIXMA MP560 از امکان تصحیح خودکار عکس و ارائه پیش نمایش از سند در حال چاپ برخوردار است. تکنولوژی پردازش رنگ و نوع کارتریج های به کار رفته در این پرینتر کانن، کیفیت و وضوح تصاویر رنگی چاپ شده با آن را تضمین می کند.

برای اتصال به پرینتر سه کاره Canon MP560 می توانید از طریق کابل اقدام کنید و یا با استفاده از بلوتوث و وای فای به صورت مستقیم از اسناد موجود بر روی گوشی یا تبلت خود پرینت بگیرید.

همچنین می توانید از طریق درگاه ورودی USB که بر روی بدنه پرینتر جوهرافشان رنگی Canon PIXMA MP560 تعبیه شده، فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را به آن متصل نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره کانن MP560

یکی از مشخصات اصلی پرینتر سه کاره جوهر افشان کانن PIXMA MP560 رزولوشن بالای آن در چاپ رنگی است. این رزولوشن که برابر با 9600*2400 dpi می باشد، باعث می شود تا تصاویر رنگی چاپ شده با این پرینتر از کیفیت و وضوح فوق العاده ای برخوردار باشند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره کانن MP560

سرعت پرینتر چاپ عکس کانن MP560 در هنگام چاپ سیاه و سفید برابر با 9.2 تصویر در دقیقه و در هنگام چاپ رنگی برابر با 6 تصویر در دقیقه می باشد. از پرینتر جوهرافشان کانن پیکسما MP560 می توان برای چاپ بدون حاشیه عکس 6*4 استفاده کرد که سرعت آن در این حالت برابر با 39 ثانیه است.

همانطور که اشاره شد، پرینتر پیکسما کانن MP560 از قابلیت کپی نیز برخوردار می باشد که از جمله ویژگی های آن می توان به امکان تصحیح میزان روشنایی، بهبود کیفیت و حذف خط و خطوط موجود بر روی سند و بزرگنمایی از 25 تا 400 درصد اشاره کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Canon PIXMA MP560

شرکت کانن در پرینتر جوهرافشان کانن MP560 از کارتریج مشکی مدل PGI-1200 و کارتریج رنگی مدل CLI-221 استفاده کرد. این کارتریج ها از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و به خصوص کارتریج رنگی به کار رفته در آن، کیفیت بالای اسناد چاپ شده با این پرینتر جوهر افشان سه کاره را تضمین می کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Canon PIXMA MP560

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به تعویض کارتریج، همواره از کارتریج های اصل و سازگار با پرینتر خود استفاده کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و خرید انواع کارتریج پرینتر جوهر افشان با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA MP560

صفحه نمایش LCD تعبیه شده برای این پرینتر جوهر افشان کانن امکانات بالایی از قبیل ارائه پیش نمایش از اسناد در حال چاپ، نمایش خطاهای احتمالی و امکان تصحیح تنظیمات چاپ را به شما ارائه می دهد و کار با دستگاه را برای شما بسیار ساده می کند.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA MP560 به یک اسکنر تخت با رزولوشن 2400*4800 dpi مجهز است که امکان اسکن رنگی اسناد و ذخیره آن ها بر روی کامپیوتر یا کارت های حافظه را به شما می دهد.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA MP560

در جمع بندی باید گفت که اگر کیفیت چاپ رنگی برای شما اهمیت دارد، پرینتر جوهر افشان کنون Canon MP560 کاملا توقعات شما را برآورده می کند، ولی برای چاپ با سرعت بالا و مصارف سنگین چندان مناسب نیست.

برای اطلاع از قیمت پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن PIXMA MP560 و خرید پرینتربه سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا از طریق شماره تماس 73027-021 با کارشناسان فروش ایده برتر در تماس باشید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA MP560





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 4 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی