پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-S
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سه بعدی Dayan K12-S

حداکثر اندازه چاپ: 445*630* 440 میلیمتر
ضخامت چاپ:  10 میکرون الی 800 میکرون
مواد فیلامنت: PLA / ABS / PETG / PVA / PA / WOOD / METAL

معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-S

پرینتر سه بعدی دایان K12-S از محصولات شرکت ایرانی برنا است که با امکانات معمولی، برای چاپ سه بعدی در حجم کاری کم و متوسط عرضه شده است.

معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-S

از جمله مشخصه های این پرینتر سه بعدی که از تکنولوژی FDM برای چاپ بهره می برد، می توان به بدنه و تجهیزات حرکتی تمام فلزی، دقت بالای پرینت و استپر موتورهای قدرتمند اشاره کرد.

پرینتر سه بعدی صنعتی برنا مدل دایان K12-S در ابعاد 440*445*630 میلی متر ارائه شده و بیشتر برای کسانی که به یک پرینتر سه بعدی کم حجم با قابلیت حمل و جابجایی آسان نیاز دارند، مناسب است. 

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی دایان K12-S

بدنه پرینتر سه بعدی دایان K12-S به منظور جلوگیری از انتقال ارتعاشات حرکتی به نمونه در حال پرینت، به صورت یکپارچه و بدون استفاده از اتصالات پیچ و مهره ای طراحی شده است.

سیستم حرکتی به کار برده شده در پرینتر سه بعدی دایان K12-S از نوع Core XY می باشد؛ به این معنا که محورهای افقی و عمودی به صورت هم زمان با استفاده از دو استپر موتور ثابت شده حرکت کرده و عمل چاپ را انجام می دهند.

این نوع سیستم حرکتی باعث بالا رفتن دقت چاپ پرینتر سه بعدی دایان K12-S شده است. از دیگر مشخصات این 3D printer می توان به صفحه ساخت آن اشاره کرد که از جنس آلومینیوم آلیاژی ضخیم می باشد و در مقایسه با صفحه های شیشه ای، باعث دقیق تر شدن فرآیند چاپ می شود.

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی دایان K12-S

در چاپگر سه بعدی Dayan K12-S از اکسترودر تمام فلزی MK9 با قابلیت پرینت تمامی فیلامنت های موجود در بازار استفاده شده است.

دقت حرکتی یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب پرینترهای سه بعدی است. در رابطه با پرینتر سه بعدی دایان K12-S باید گفت که این پرینتر از دقت حرکتی 10 میکرون در راستای حرکت طولی و عرضی و 5 میکرون در راستای محور ارتفاع برخوردار است و نمونه چاپ شده با آن از کیفیت مطلوبی بهره می برد.

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-S از جمله پرینترهای تک نازل به شمار می آید و امکان پرینت چند قطعه به صورت همزمان برای آن پیش بینی نشده است.

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-S

پرینتر سه بعدی Dayan K12-S به یک صفحه نمایش لمسی 2.4 اینچی مجهز است که کار با دستگاه و مدیریت چاپ را برای شما آسان می کند.

لازم به ذکر است که حداکثر ابعاد چاپ در پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-S برابر با 200*200*300 میلی متر و سرعت چاپ آن برابر با 400 میلی متر بر ثانیه است که برای مصارف در حجم کم میزان قابل قبولی به نظر می رسد.

پرینتر سه بعدی دایان K12-S به صفحه گرم کن سیلیکونی با توان 210 وات مجهز است و در مدت زمانی نسبتاً کوتاه گرم و آماده به کار می شود.

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-S

از جمله قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به امکان نصب ماژول لیزر حکاکی، امکان نصب ماژول وای فای و امکان اتصال حافظه رم SD به این پرینتر از طریق شیار کارت حافظه تعبیه شده بر روی بدنه آن اشاره کرد.

همچنین پرینتر سه بعدی Dayan K12-S از هایبرنیت (محافظ قطعی برق) برخوردار است که سبب شده تا این پرینتر در برابر نوسانات برق آسیب پذیر نباشد.

برای کسب اطلاعاتی در مورد خرید پرینترهای سه بعدی یا دریافت قیمت پرینتر سه بعدی مدل دایان K12-S می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-S





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 5 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی