پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF810Cdn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر کانن MF810Cdn

قابلیت : پرینتر، کپی، اسکنر و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ رنگی: 26 برگ در دقیقه
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری کانن MF810Cdn

پرینتر چهار کاره کانن MF810Cdn از جمله پرینترهای لیزری رنگی است که امکان پرینت، ارسال و دریافت فکس، اسکن و کپی را به صورت یکجا به شما می دهد.

این پرینتر برای استفاده در ادارات، شرکت ها، دفاتر خدماتی چاپ و تکثیر و کسب و کارهای با حجم کاری متوسط ارائه شده است.

پرینتر چند کاره لیزری کانن MF810Cdn به یک صفحه نمایش 3.5 اینچی تمام لمسی مجهز است که به شما اجازه می دهد تا تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری این پرینتر همه کاره را به دلخواه تنظیم کنید و از آن در شرایط مختلف استفاده کنید.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری کانن MF810Cdn

از دیگر مشخصات پرینتر لیزری مدل Canon MF810Cdn باید به ظرفیت بالای سینی کاغذ آن اشاره کرد که برابر با 550 برگ است و در صورت نیاز می توان از سه سینی 550 برگی دیگر نیز در آن بهره برد.

در مجموع شما می توانید از 2300 کاغذ در پرینتر لیزری Canon MF810Cdn استفاده کنید و برای مدتی طولانی خیالتان از بابت قرار دادن کاغذ در آن راحت باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره کانن MF810Cdn

امروزه پرینترهایی که از قابلیت اتصال بدون سیم بهره می برند، از کاربرد و محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردارند. چرا که به شما این اجازه را می دهند تا از سختی های کار با شبکه خلاص شده و تنها با یک کلیک از فایل های موجود بر روی گوشی موبایل خود پرینت بگیرید.

پرینتر کانن MF810Cdn از تمام فناوری های پرینت از راه دور و بی سیم پشتیبانی می کند و به راحتی می توان برای پرینت و حتی اسکن از طریق وای فای از آن استفاده کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره کانن MF810Cdn

توجه داشته باشید که پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF810Cdn با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است و شما می توانید با نصب نرم افزارهای مربوطه بر روی گوشی خود، از این امکان پرکاربرد بهره ببرید.

ضمن اینکه این پرینتر چند کاره لیزری به درگاه پرسرعت USB 2.0 نیز مجهز است و امکان اتصالِ فلش مموری و هارد یا از طریق کابل USB را به شما می دهد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon MF810Cdn

ظرفیت و کیفیت بالای تونرهای به کار رفته در پرینتر کانن MF810Cdn یکی از مشخصات اصلی آن می باشد. در این پرینتر چهار کاره کنون از یک تونر مشکی و سه تونر رنگی استفاده شده است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon MF810Cdn

این تونرها که از مدل کانن 034 هستند، دارای ظرفیتی معادل با 12000 چاپ مشکی و 7300 چاپ رنگی می باشند و تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

در صورت نیاز به تعویض تونر، توجه داشته باشید که از تونرهای اصل کانن و سازگار با مدل پرینتر خود استفاده کنید تا با کاهش طول عمر دستگاه و افت کیفیت چاپ مواجه نشوید.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF810Cdn

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF810Cdn با سرعت چاپ و کپیِ 26 برگ در دقیقه و رزولوشن 600*600 dpi، یکی از پرینترهای نسبتاً سریع و با کیفیت موجود در بازار است.

ضمن اینکه این چاپگر لیزری چندکاره، امکان ارسال و دریافت فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ را به شما می دهد. در صورت نیاز به اسکن اسناد، شما می توانید از اسکنر رنگی پرینتر کانن MF810Cdn استفاده کنید که با رزولوشن اپتیکال 600*600 dpi از اسناد شما اسکن می گیرد.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF810Cdn

در مجموع چاپگر لیزری کانن MF810Cdn یکی از دستگاه های پرکاربرد و با کیفیت محسوب می شود که می تواند به خوبی نیازهای شما در زمینه چاپ و تکثیر اسناد را برآورده سازد.

کاربران برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر های لیزری کانن می توانند به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF810Cdn





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 6 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی