پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF820Cdn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر کانن MF820Cdn

تکنولوژی چاپ: لیزری
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
قابلیت: چاپ، کپی، اسکن و فکس
سرعت چاپ سیاه و سفید: 36 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 36 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری کانن MF820Cdn

چاپگر کانن MF820Cdn که از جمله پرینترهای لیزری و رنگی به حساب می آید، از قابلیت چاپ دو رو اتوماتیک، اسکن، فکس و کپی برخوردار است و امکانات بالایی را به شما ارائه می دهد.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF820Cdn یکی از پرینترهای سریع و با کیفیت می باشد که برای استفاده در دفاتر خدماتی چاپ و تکثیر، شرکت ها و ادارات انتخاب مناسبی است.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری کانن MF820Cdn

سرعت چاپ رنگی این پرینتر لیزری کانن Canon برابر با 36 برگ در دقیقه و مدت زمان لازم برای اولین پرینت آن 9 ثانیه می باشد که برای استفاده در حجم کم و متوسط، قابل قبول است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره کانن MF820Cdn

پرینتر چهار کاره لیزری کانن MF820Cdn از زبان چاپ پرینتر یا PCL پشتیبانی می کند که باعث شده تا استفاده از این پرینتر لیزری در شبکه بسیار آسان باشد و بدون افت در کیفیت بتوان از تصاویر و متن های موجود بر روی شبکه پرینت گرفت.

در حالت استاندارد رزولوشن پرینت و کپی چاپگر لیزری کانن MF820Cdn برابر با 600*600 dpi است که البته می توان با قرار دادن این پرینتر در حالت چاپ با کیفیت، رزولوشن پرینت آن را تا 1200*1200 dpi ارتقا داد.

با توجه به این مشخصات، کیفیت تصاویر و خوانایی متن های چاپ شده با پرینتر لیزری رنگی مدل Canon MF820Cdn کاملا مطلوب خواهد بود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره کانن MF820Cdn

این پرینتر از امکان کپی دو رو و رنگی با قابلیت بزرگنمایی از 25 تا 400 درصد برخوردار است و می توان از آن برای کپی کارت های شناسایی نیز استفاده کرد. همچنین اسکنر تعبیه شده برای پرینتر رنگی چهار کاره کانن MF820Cdn امکان اسکن رنگی و دو رو را به شما می دهد.

برای پرینتر کانن MF820Cdn یک صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید فرآیند چاپ با این پرینتر را به راحتی مدیریت کرده و تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon MF820Cdn

سینی پرینتر لیزری کانن Canon MF820Cdn ظرفیت قرار گیری 550 برگ کاغذ را دارد. این پرینتر از یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ و فیدر اتوماتیک با ظرفیت 50 برگ برخوردار است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon MF820Cdn

شرکت کانن در پرینتر چند کاره لیزری MF820Cdn از یک تونر مشکی با ظرفیت 12000 برگ و سه تونر رنگی هر یک به ظرفیت 7300 برگ استفاده کرده است. این تونرها که از مدل 034 کانن هستند، از کیفیت مطلوبی برای چاپ بهره می برند و می توان از آن ها برای مدتی طولانی بدون نیاز به تعویض در دستگاه استفاده کرد.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF820Cdn

علاوه بر اتصال باسیم در شبکه و اتصال از طریق پورت USB، پرینتر لیزری چهار کاره کانن MF820Cdn از قابلیت اتصال بدون سیم نیز پشتیبانی می کند.

شما می توانید با نصب نرم افزارهای کانن بر روی گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS خود، به راحتی به این پرینتر متصل شده و از اسناد موجود بر روی گوشی، پرینت و اسکن تهیه کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF820Cdn

از پرینتر کانن Canon MF820Cdn برای چاپ 88000 برگ در ماه می توان استفاده کرد و باید گفت که این پرینتر از کارایی بالایی در استفاده با حجم متوسط برخوردار است.

با توجه به اینکه از نظر کارشناسان ایده برتر این محصول دارای ویژگی های بسیار مناسبی می باشد، قیمت و خرید پرینتر لیزری مدل MF820Cdn مقرون به صرفه است.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF820Cdn





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 6 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی