ماوس پد گیمینگ تسکو Tsco TMO 40
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماوس پد تسکو مدل TMO 40

استراحتگاه دست: ندارد
صفحه کلید: ندارد
رنگ: مشکی با نوار دوخت زرد

طراحی و مشخصات پد ماوس گیمینگ تسکو TMO 40

استفاده از ماوس پد در هنگام کار با ماوس می تواند باعث افزایش دقت و عملکرد آن شود و از اصطکاک میان مچ دست و سطح میز جلوگیری کند. به خصوص برای گیمرها و کسانی که ساعاتی طولانی در طی روز از ماوس برای بازی استفاده می کنند، ماوس پد مرغوب از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت تسکو ماوس پد گیمینگ TMO 40 را در ابعاد 320*250*3 میلی متر و وزن 150 گرم عرضه کرده که یکی از مناسب ترین ماوس پدهای مخصوص بازی به شمار می آید. ابعاد این ماوس پد به اندازه ای است که فضای خوبی را جهت حرکت آزادانه ماوس فراهم می آورد.

طراحی و مشخصات پد ماوس گیمینگ تسکو TMO 40

ماوس پد گیمینگ تسکو Tsco TMO 40 در رنگ مشکی با نوار دوخت زرد رنگ ارائه شده که استفاده از آن جلوه ای زیبا به میز کامپیوتر شما می بخشد.

شرکت تسکو برای ساخت پد ماوس گیمینگ TMO 40 از پلاستیک استفاده کرده که روکشی از جنس پارچه سطح آن را پوشانده است. با توجه به اینکه پارچه به کار رفته در این ماوس از نوع مرغوب می باشد، ماوس پد TMO 40 بوی نامطبوعی از خود ساطع نمی کند.

ماوس پد گیمینگ تسکو Tsco TMO 40

دقت و سرعت حرکت ماوس در هنگام بازی برای گیمرها از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. چرا که هر حرکت اشتباه ماوس، می تواند تجربه یک بازی دلچسب را از گیمر بگیرد.

موس پد مخصوص بازی TMO 40 اصطکاکی متوسط با ماوس دارد و از بافتی مناسب جهت حرکت راحت تر ماوس بهره می برد. به همین دلیل ماوس بر روی این پد به نرمی و با دقت کامل به حرکت درمی آید.

ماوس پد گیمینگ تسکو Tsco TMO 40

همچنین میزان چسبندگی ماوس پد گیمینگ تسکو Tsco TMO 40 به اندازه ای است که در حرکت های سریع ماوس بر روی آن، تکان نمی خورد که این امر باعث بهبود عملکرد موس می شود.

پد موس گیمینگ Tsco TMO 40 از جمله موس پدهای انعطاف پذیر موجود در بازار می باشد و با انواع ماوس های مخصوص بازی سازگار است.

برای دریافت قیمت ماوس پد مخصوص بازی تسکو TMO 40 و خرید ماوس پد به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماوس پد گیمینگ تسکو Tsco TMO 40





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 6 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی