پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson WF-100
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون WF-100

قابلیت: پرینتر
حداکثر سایز کاغذ: A4
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 6.7 برگ بر دقیقه  
سرعت چاپ رنگی: 3.8 برگ بر دقیقه 

معرفی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون WF-100

پرینتر تک کاره رنگی مدل Epson WF-100 از جمله پرینترهای جوهرافشان است که با وزن کم و پشتیبانی از قابلیت اتصال بدون سیم به صورت مستقیم، به منظور استفاده های سیار ارائه شده است.

این پرینتر تک کاره Epson WF-100 به آسانی قابل حمل بوده و می توان از آن در هر جایی و حتی در مسافرت استفاده کرد.

معرفی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون WF-100

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson WF-100 یکی از کوچکترین و سبک ترین پرینترهای قابل حملِ موجود در بازار است و از یک باتری قابل شارژ از طریق USB یا برق شهری بهره می برد.

در خصوص معرفی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون WF-100 می توان گفت که از کیفیت بالایی در چاپ رنگی برخوردار است و از آن برای چاپ عکس بدون حاشیه در اندازه 6 * 4 استفاده کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون WF-100

یکی از مهم ترین مشخصه های پرینتر قابل حمل اپسون Epson WF-100 مجهز بودن آن به امکان اتصال وای فای مستقیم است.

از قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون WF-100 این است که شما می توانید به راحتی آیپد، آیفون، تبلت، گوشی موبایل و لپ تاپ خود را از طریق وای فای به این پرینتر متصل کرده و از تصاویر موجود بر روی آنها پرینت بگیرید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون WF-100

پرینتر جوهر افشان Epson WF-100 در هنگام اتصال به برق شهری، برای چاپ تصاویر به صورت سیاه و سفید برابر با 6.7 برگ در دقیقه و برای چاپ تصاویر به صورت رنگی برابر با 3.8 برگ در دقیقه است. 

قابل ذکر است که در استفاده های سیار و در صورتی که انرژی مورد نیاز چاپگر جوهرافشان اپسون Epson WorkForce WF-100 از باتری دستگاه تأمین می شود، سرعت پرینت آن به 3.5 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید و 2 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی می رسد که برای یک پرینتر قابل حمل، سرعت قابل قبولی به حساب می آید.

همچنین پرینتر اپسون WF-100 در 77 ثانیه از یک عکس 6*4 پرینت می گیرد. از آنجا که رزولوشن پرینتر جوهرافشان اپسون WF-100 برابر با 5760 * 1440 dpi می باشد، تصاویر چاپ شده با این پرینتر، بخصوص تصاویر رنگی، از کیفیت و وضوح فوق العاده ای برخوردارند. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson WF-100

سینی کاغذ پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی مدل WF-100 ظرفیت 20 کاغذ در اندازه A4، یک پاکت نامه و 5 کاغذ مخصوص چاپ عکس را داراست.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه پرینتر تک کاره اپسون Epson WF-100 برای چاپ عکس های پرسنلی کاربرد دارد، می توانید از کاغذهای مخصوص چاپ عکس در اندازه های 6*4 و 5*7 نیز به عنوان کاغذ ورودی در آن استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson WF-100

در مورد کارتریج به کار رفته در این پرینتر اپسون WF-100 باید گفت که این پرینتر فقط با کارتریج های ساخت شرکت اپسون سازگار می باشد و استفاده از کارتریج های دیگر، ممکن است به پرینتر شما آسیب برساند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر رنگی جوهرافشان Epson WF-100 یک کارتریج مشکی با ظرفیت 250 برگ و یک کارتریج رنگی (سه رنگ) با ظرفیت 200 برگ به کار برده شده است.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson WF-100

کیفیت چاپ بالا، امکان پرینت بدون حاشیه از عکس در اندازه 6*4، مجهز بودن به وای فای مستقیم و باتری با قابلیت شارژ آسان از جمله ویژگی های این پرینتر جوهر افشان هستند که باعث شده تا این دستگاه، یکی از مناسب ترین پرینترهای قابل حمل موجود در بازار باشد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson WF-100

این پرینتر اپسون که در حدود 1.5 کیلوگرم وزن دارد، می تواند در تمام لحظات سفر یا گردش های شما همراهتان باشد و با توجه به امکان اتصال آسان از طریق وای فای، از عکس هایی که با گوشی خود گرفته اید با بهترین کیفیت پرینت بگیرد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson WF-100 به یک صفحه نمایش 1.4 اینچی و تمام رنگی مجهز است و مدیریت فرایند پرینت را برای شما راحت می کند.

برای اطلاع از قیمت پرینتر جوهر افشان و یا خرید پرینتر جوهر افشان مدل Epson WF-100 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson WF-100





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 11 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی