گوشی موبایل نوکیا Nokia 1 در رنگ آبی تیره
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گوشی موبایل نوکیا 1

حافظه داخلی: 8 گیگابایت
RAM: یک گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، قابل تعویض، 2150 میلی آمپر ساعت

پردازنده: Quad-core
سایز صفحه نمایش: 4.5 اینچ

معرفی گوشی موبایل نوکیا 1

معرفی گوشی موبایل نوکیا 1

شرکت اچ ام دی گلوبال در سال 2018 گوشی نوکیا 1 را به بازار عرضه کرده است. این گوشی موبایل از جمله گوشی های پایین رده برند نوکیا محسوب می شود و برای استفاده های روزانه و معمولی ارائه شده است.

شرکت نوکیا در این گوشی از تراشه مدیاتک MT6737M که به یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتز مجهز می باشد، استفاده کرده است.

از میان مشخصات گوشی موبایل نوکیا 1 می توان به قدرت پردازشی نسبتاً مناسب، طراحی ظاهری ساده و شیک و امکان استفاده از دو سیمکارت (نانو یا میکرو) به صورت همزمان در آن اشاره کرد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 1

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 1

جنس بدنه این موبایل از پلاستیک است و در دو رنگ آبی تیره و قرمز در بازار موجود می باشد. لبه های پنل پشتی این گوشی موبایل اندرویدی دارای انحنا می باشد که باعث راحت تر قرار گیری آن در دست شده و از خستگی های ناشی از استفاده های طولانی مدت در طول روز جلوگیری می کند.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 1 در رنگ آبی تیره در ابعاد 133.6*67.8*9.5 میلی متر و وزن 131 گرم عرضه شده و یک گوشی سبک و با قابلیت حمل آسان به حساب می آید.

صفحه نمایش گوشی موبایل Nokia 1 حدود 62 درصد سطح پنل جلویی گوشی را دربر گرفته و حاشیه های نسبتاً زیادی در قسمت بالایی و پایینی آن دیده می شود. موبایل نوکیا 1 طراحی ظاهری ساده ای دارد که برای یک گوشی پایین رده مناسب به نظر می رسد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 1

گوشی مدل Nokia 1 از یک صفحه نمایش 4.5 اینچی لمسی برخوردار است که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. در ساخت این صفحه نمایشِ LCD، از تکنولوژی IPS استفاده شده است. این فناوری باعث می شود تا رنگ ها به صورت طبیعی و زنده به نمایش درآمده و زاویه دید تصویر افزایش یابد.

رزولوشن صفحه نمایش گوشی نوکیا 1 برابر با 480*854 پیکسل می باشد که تراکم 218 پیکسل به ازای هر اینچ را به شما ارائه می دهد. شاید صفحه نمایش گوشی نوکیا 1 برای تماشای فیلم و ویدئو مناسب نباشد، اما نیازهای شما در استفاده های روزمره را به خوبی پاسخگو است.

گوشی موبایل Nokia 1 به یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فلش LED مجهز است که می توان از آن برای ثبت تصاویر با کیفیت معمولی استفاده کرد. همچنین سنسور دوربین سلفی این گوشی، از نوع 2 مگاپیکسلی می باشد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 1

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 1

با توجه به اینکه گوشی نوکیا 1 در دسته گوشی های پایین رده قرار دارد، برای پردازش های سنگین و اجرای بازی های گرافیکی طراحی نشده است.

قدرت این تراشه به اندازه ای است که برای انجام کارهای روزمره کاملاً مناسب می باشد و گوشی در اجرای برنامه های معمولی و بازی های سبک با مشکل مواجه نخواهد شد. سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو (نسخه گو) بر روی گوشی موبایل Nokia 1 نصب است که از جمله نسخه های سبک اندروید و متناسب سخت افزار به کار برده شده در این گوشی می باشد.

شما می توانید برای ذخیره فایل ها و برنامه های خود، از حافظه داخلی 8 گیگابایتی گوشی موبایل Nokia 1 بهره ببرید. این گوشی از حافظه جانبی میکرو اس دی پشتیبانی می کند و می توانید با تهیه یک کارت حافظه 128 گیگابایتی، میزان حافظه گوشی خود را افزایش دهید.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 1

البته به این نکته توجه داشته باشید که محل قرارگیری کارت حافظه با یکی از سیمکارت ها مشترک است و در صورت استفاده از کارت حافظه، امکان قرار دادن سیمکارت دوم در گوشی وجود ندارد.

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 1

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 1

باتری به کار برده شده در گوشی موبایل نوکیا 1، از نوع لیتیوم یونی است و 2150 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این میزان ظرفیت برای 9 ساعت مکالمه، 53 ساعت پخش موسیقی و حدود 5 ساعت پخش ویدئو کافیست.

می توان گفت که گوشی موبایل نوکیا 1 رنگ آبی تیره از میزان شارژ دهی مطلوبی بهره می برد و با یک بار شارژ کامل می توانید از آن در تمام طول روز استفاده کنید.

ضمن اینکه این باتری قابلیت تعویض نیز دارد و با باز کردن قاب پشتی گوشی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

از دیگر ویژگی های موبایل نوکیا 1 می توان به مجهز بودن آن به جک 3.5 میلیمتری صدا، وای فای، بلوتوث، GPS، رادیو، پورت microUSB، حسگر مجاورت و شتاب سنج اشاره کرد.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 1 در رنگ آبی تیره

گوشی موبایل نوکیا Nokia 1 در رنگ آبی تیره

اگر به دنبال یک گوشی سبک و ساده برای انجام کارهای روزانه خود هستید، گوشی موبایل نوکیا Nokia 1 انتخاب ایده آلی برای شماست.

این گوشی که از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد، برای اجرای برنامه ها و بازی های سبک طراحی شده و از عملکرد مطلوبی در کار با اندروید برخوردار می باشد.

شما کاربران می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی موبایل Nokia 1 در رنگ آبی تیره به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 کارشناسان فروش تماس بگیرید.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 1 در رنگ آبی تیره





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 11 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی