پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-3720
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون 3720

قابلیت: پرینتر، کپی، اسکن و فکس
حداکثر سایز کاغذ: A4
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 20 برگ و دورو 10 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 10 برگ و دورو 7 برگ در دقیقه

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-3720

پرینتر چهار کاره اپسون WF-3720 از جمله انواع پرینترهای جوهر افشان محسوب می شود و از قابلیت های پرینت، اسکن، کپی و ارسال و دریافت فکس برخوردار است.

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-3720

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-3720 امکان پرینت سیاه و سفید و رنگی از اسناد را در دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک به شما می دهد و یکی از پرینترهای پرکاربرد برای استفاده در منازل، ادارات، شرکت ها، محیط های آموزشی و دانشگاهی و کسب و کارهای با حجم کاری کم به شمار می آید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون 3720

یکی از بارزترین مشخصه های چاپگر چهار کاره اپسون WF-3720 کیفیت بالای چاپ آن است. این پرینتر با رزولوشن 4800*2400 dpi از اسناد پرینت می گیرد و تصاویر و متن هایی با وضوح و خوانایی بالا به شما ارائه می دهد.

همچنین با توجه به سرعت چاپ سیاه و سفید پرینتر چندکاره جوهر افشان Epson WF-3720 که معادل با 20 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 10 برگ در دقیقه به صورت دو رو است، می توان گفت که این پرینتر جوهر افشان برای چاپ در حجم نه چندان بالا عملکرد قابل قبولی دارد.

سرعت چاپ رنگی پرینتر اپسون 3720 در حالت یک رو برابر با 10 برگ در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 7 برگ در دقیقه می باشد.

چاپگر جوهرافشان اپسون WF-3720 از امکان کپی نیز برخوردار است که از میان ویژگی های آن باید به کپی دو رو اتوماتیک، بزرگنمایی و کوچک کردن خودکار از 25 تا 400 درصد اندازه واقعی، قابلیت کپی از کارت های شناسایی و پلاستیکی و تنظیم میزان تراکم رنگ اشاره کنیم.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون 3720

اسکنر تعبیه شده در پرینتر Epson WF-3720 از نوع تخت رنگی است و برای اسکن از تکنولوژی CIS بهره می برد که باعث شده تا طول عمر اسکنر افزایش یابد.

رزولوشن اپتیکال این اسکنر برابر با 1200 dpi است و امکان ذخیره فایل اسکن شده بر روی کامپیوتر شخصی، سرویس های ابری، ایمیل، فولدر موجود بر روی شبکه و فلش مموری را در اختیار شما قرار می دهد.

با استفاده از پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون WF-3720، شما می توانید به ارسال و دریافت فکس به دو صورت سیاه و سفید و رنگی بپردازید. همچنین این پرینتر از قابلیت ارسال فکس به ایمیل و ارسال فکس به فولدر به صورت مستقیم برخوردار است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-3720

چاپگر رنگی Epson Pro WF-3720 تنها با کارتریج های ساخت شرکت اپسون سازگار است و از دیگر کارتریج ها نمی توان در آن بهره برد. در این پرینتر یک کارتریج مشکی با ظرفیت 350 برگ و سه کارتریج رنگی با ظرفیت 300 برگ از کارتریج های سری 702 اپسون استفاده شده است.

جوهر به کار رفته در این کارتریج ها از جدیدترین جوهرهای اپسون DURABrite Ultra می باشد و رنگ هایی با وضوح و کیفیتی فوق العاده را ارائه می دهند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-3720

پرینتر اپسون WF-3720 با کارتریج هایی با ظرفیت بالاتر سری 702 مدل 702XL نیز سازگار است و درصورت نیاز می توانید از کارتریج مشکی این مدل با ظرفیت 1100 برگ و کارتریج های رنگی آن با ظرفیت 950 برگ در پرینتر خود استفاده کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-3720

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-3720 از تمام فناوری های اتصال بدون سیم پشتیبانی می کند. شما می توانید بدون نیاز به شبکه و از طریق وای فای، به صورت مستقیم انواع گوشی های اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت و سایر دستگاه های دیجیتال را به آن متصل نمایید.

چاپگر اپسون WF-3720 از فناوری NFC نیز پشتیبانی می کند و شما برای متصل کردن گوشی خود به این پرینتر، تنها کافی است تا گوشی را به آن نزدیک کرده و در کنار آن قرار دهید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-3720

همچنین پرینتر جوهرافشان رنگی WF-3720 برای استفاده های از راه دور هم مناسب است و با استفاده از فناوری های Apple AirPrint، Google Cloud Print و Mopria به شما این امکان را می دهد تا از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید، دستور چاپ فایل موردنظر خود را به پرینتر ارسال کنید.

از دیگر ویژگی های پرینتر Epson WF-3720، صفحه نمایش 2.7 اینچیِ رنگی و لمسی آن است که کار با این پرینتر را برای شما آسان می کند.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-3720





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 12 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی